Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بند پی در گفت گو با خبرنگار مهر و در خصوص تخریب باغات غرب استان تهران به بهانه ساخت و ساز اظهار داشت: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز که منجر به نابودی باغات می شود قوه قضائیه، دادستانی و روسای دادگستری با جدیدت کار را پی گیر بوده و طی جلسه ای که در وزارت کشور در رابطه با ساخت وسازهای غیر مجاز برگزار شد، برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دیوار کشی باغات با ارتفاع بالا را برخلاف ضوابط قانونی اعلام کرد وافزود: تنها باغاتی که ابعاد کوچک دارند، بر اساس قانون می توانند دیوار کشی کنند.

استاندار تهران گفت: اگر باغداری قصد حفظ باغ خود را دارد می تواند با چیدن چند ردیف بلوک و اجرای فنس کشی برای باغ خود حفاظ ایجاد کند.

وی ادامه داد: ماموران در حوزه نظارت باید از فعالیت های داخل باغات مطلع باشند و دیوار کشی با ارتفاع بلند این امکان را از ناظران سلب نموده و ما هم طبق قانون از این عمل به جد ممانعت خواهیم کرد.

کد خبر 4549099

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی باغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • بلندترین برج آمریکا در قلب گردبادها / عکس