Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:19:19 GMT

آیت الله مومن عمر خود را صرف توسعه احکام دین کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۶۴۵

آیت الله مومن عمر خود را صرف توسعه احکام دین کرد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: آیت الله محمد مومن عمر با برکت خود را صرف توسعه احکام دین و گسترش تعالیم اسلامی کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز جمعه با انتشار پیامی درگذشت آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: درگذشت عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر، آیت الله مومن که عمر با برکت خویش را صرف بسط و توسعه احکام دین و گسترش تعالیم اسلامی کرد، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام ادامه یافته است: این فقیه مجاهد و مبارز نستوه، در دوران عمر پر برکت خود با پذیرفتن مسئولیت های خطیر و متعدد در مقاطع مختلف هم چون عضویت در فقهای شورای نگهبان و عضویت در مجلس خبرگان رهبری از جمله نمایندگی مردم استان سمنان و همچنین نایب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و ده ها مسئولیت دیگر، بی تردید منشاء خدمات قابل توجه و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران اسلامی بود.
استاندار سمنان در انتهای پیام خود آورده است: اینجانب ضایعه تاسف بار درگذشت این عالم گرانقدر را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، بیت معزز ایشان، ریاست جمهوری ، علمای گرانقدر و همچنین ملت شریف ایران و عموم دوستداران و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز سفر کرده تحیت و رحمت الهی و برای عموم علاقمندان و بازماندگان آن عزیز از فرش رسته و به عرش پیوسته ، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه اقدس الهی مسالت می کنم.
آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
وی در سال 1316 در شهر قم متولد شد و از سال 62 به عنوان فقیه شورای نگهبان به عضویت این شورا در آمد.
این فقیه شورای نگهبان، نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری بوده است.
7342م/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار سمنان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!