Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:38:52 GMT

ما آرسنالی‌ها می‌دانیم اوزیل چه فوتبالیستی است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۷۲۴

ما آرسنالی‌ها می‌دانیم اوزیل چه فوتبالیستی است

الکس ایووبی، هافبک آرسنال از هم‌بازی‌اش مسوت اوزیل به خاطر درخشش در جریان پیروزی 3-0 آرسنال مقابل باته بوریسوف تمجید کرده و از اوزیل به عنوان فوتبالیستی در کلاس جهانی یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در ورزشگاه خانگی‌اش، امیریتس، در حالی به مصاف باته بوریسوف رفت که در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا، در بلاروس مقابل این تیم با نتیجه 1-0 شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوزیل که در بازی رفت مقابل این تیم بلاروسی غایب بود، دیشب در امیریتس بعد از مدتها دوباره با پیراهن آرسنال به میدان رفت. اوزیل از 11 بازی اخیر تیمش در رقابتهای مختلف تنها در دو بازی به میدان فرستاده شده است.

 

 

ایووبی که خود یکی از بهترین بازیکنان آرسنال در بازی دیشب بود، بعد از پیروزی 3-0 توپچی‌ها به تمجید از همبازی‌ آلمانی خود پرداخت و گفت:" اوزیل بازیکنی در کلاس جهانی است. سه گلی که ما در این بازی زدیم نتیجه بازی عالی او بود. من وقتی اوزیل در زمین حضور دارد می‌دانم که اگر استارت بزنم، هر جا که جاگیری کنم اوزیل می‌داند کجا هستم و پیدایم می‌کند".

 

الکس ایووبی در ادامه صحبت‌هایش گفت:"امیدوارم اوزیل به بازی کردن برای ما ادامه دهد. ما بازیکنان آرسنال می‌دانیم مسوت چه بازیکن عالی‌ای است چون هر روز در تمرینها کنارش هستیم".

 

اونای امری، سرمربی توپچی‌ها هم در پایان بازی از تاثیر مثبت اوزیل بر بازی تیمش ابراز رضایت کرد ولی گفت در بازی‌های آینده با توجه به نیاز تیم و برنامه بازی‌های آرسنال، از او به صورت چرخشی استفاده خواهد کرد.

 

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست