Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:00:02 GMT

اشتباهی که باعث ذوق زدگی تروریست های سوری شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۷۲۹

اشتباهی که باعث ذوق زدگی تروریست های سوری شد

تهران - ایرنا - تروریست های سوری پس از دستگیری یک رزمنده محلی، اشتباهی وی را عضو نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران معرفی کردند.

به گزارش ایرنا، دستگیری یک رزمنده محلی در سوریه و معرفی اشتباهی وی به عنوان عضو نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جنجالی در فضای مجازی و محافل تروریست های سوریه برپا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز پنجشنبه برخی رسانه های سوری از دستگیری یک عضو سپاه قدس در شمال حلب سوریه خبر دادند.
اعلام همین خبر کوتاه کافی بود تا موجی از ذوق زدگی و پیشنهادهای مختلف از سوی تروریست ها در فضای مجازی به راه بیافتد.
با انتشار تصویر رزمنده دستگیر شده و کارت شناسایی وی، مشخص شد که وی عضو تیپ فلسطینی قدس در سوریه است.
این جوان که از اعضای تیپ قدس فلسطین است 'محمد صبحی' و متولد سال 2000 میلادی است و در شهرک اخترین در شمال حلب دستگیر شده است.
در فاصله اعلام خبر دستگیری تا انتشار اطلاعات شخص دستگیر شده، موجی از شادی و پیشنهادهای عجیب و غریب برای مبادله وی با تروریست ها در زندان های سوریه ارائه شد.
برخی از تروریست ها اعلام کردند: با توجه به اینکه این شخص ایرانی است و دستگیری وی اهمیت زیادی دارد می توان با مبادله او، شمار زیادی از مخالفان را از زندان های نظام سوریه آزاد کرد.
برخی نیز اولویت را به زنان تروریست دادند و خواستار مبادله وی با شماری از زنان تروریست در زندان های سوری شدند.
شهرک اخترین در شمال حلب سوریه در عملیات سپر فرات (3 بهمن 95 تا 9 فرودین 96) ارتش ترکیه و تروریست های هم پیمان، اشغال شد.
شبک**6116**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه تيپ قدس سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد