Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:55:42 GMT

نماینده فارس همچنان روی نوار ناکامی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۷۵۲

نماینده فارس همچنان روی نوار ناکامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، صبح امروز تیم خلیج فارس شیراز با پنج گل نتیجه را مقابل میزبانش ملوان بندرانزلی واگذار کرد تا دور رفت را بدون کسب حتی یک پیروزی به پایان ببرد.

سارا قمی با زدن چهارگل نقش بسزایی در پیروزی انزلی چی‌ها ایفا کرد و دیگر گلزن میزبان سمانه قاشیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهه کریمی بازیکن تیم خلیج فارس در پایان این دیدار گفت: بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، اما ملوان با برنامه‌تر توپ بود، بازیکنان بهتری را در اختیار داشت و بهترین شکل از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کرد و برنده مسابقه شد با اینحال تیم ما نیز موقعیت داشت که با بی تجربگی بازیکنان از دست رفت.

وی افزود: امیدوارم برای دور برگشت تمهیدات بهتری برای تنها نماینده لیگ برتر فوتبال بانوان فارس اندیشیده شود تا نتایج بهتری بدست آید، چون در حال حاضر شرایط اصلا خوب نیست، بازیکنان جوان و کم تجربه هستند و حتی برای این بازی هم پنج بازیکن حاضر به همراهی تیم نشدند تا مشکلات خلیج فارس شیراز بیش‌تر شده و دست کادر فنی نیز بسته باشد.

آسو جواهری بهمراه کمک هایش ژاله طوفانپور و زهرا رمرودی دیدار ملوان بندرانزلی و خلیج فارس شیراز را قضاوت کردند.

در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، خلیج فارس شیراز با ۲ تساوی، ۹ شکست، بدون برد و ۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول ۱۲ تیمی این مسابقات قرار گرفت.
انتهای پیام/م

نهمین شکست خلیج فارس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت:‌ در آستانه روز خلیج فارس قرار داریم و نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس امروز (هفتم اردیبهت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد:‌ خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ایران نقش بی‌بدیلی دارد و استان هرمزگان به‌دلیل قرارگیری در تنگه هرمز و وجود جزایر متعدد تحت مدیریت و پشتیبانی این استان، در بهره‌برداری از این دریا باید نقش محوری و کلیدی ایفا کند.

وی با بیان این که در آستانه روز ملی خلیج فارس قرار داریم و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این روز و بیان نقش و جایگاه ایران در امنیت و اقتصاد خلیج فارس اهمیت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: تحریف نام خلیج فارس از سوی جریانی فرامنطقه‌ای صورت می‌گیرد چرا که همه جهانیان می‌دانند  نام خلیج فارس مربوط به بیش از ۲ تا ۳ هزار سال پیش است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: تاریخچه نام خلیج‌فارس به قبل از اسلام و حتی پیش از میلاد حضرت مسیح باز می‌گردد که در منابع اسلامی به نام خلیج فارس و دریای پارس مشهور بوده و حتی همین کشورهای عربی منطقه نیز در گذشته و حتی اکنون از این نام بهره می‌گیرند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری به عنوان معلم انقلاب اسلامی، این روز را به همه معلمان پرتلاش میهن اسلامی‌مان تبریک و تهنیت گفت و عنوان کرد: معتقدم که معلمان باید سطح خودشان را در تراز انقلاب اسلامی بالا ببرند زیرا نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش پرورش را معلمان دارند.

وی پیشنهاد داد با توجه به جایگاه والای مقام معلم، نام آموزش و پرورش به تربیت و تعلیم تغییر داده شود.

وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران نیز اشاره و اظهار کرد: کارگران کم توقع‌ترین و قانع‌ترین اقشار جامعه‌ هستند و بر مسئولان و متولیان امر واجب است تا حقوق و دستمزد این قشر پرتلاش را به نحوی اصلاح کنند که آنان در برابر تورم و مشکلات اقتصادی،‌ فشار کمتری بر این قشر وارد شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید از سوی جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: هر جا که نظام اسلامی به حضور این عزیزان نیاز داشته،‌ آنان با اقتدار و صلابت در برابر دشمن قد علم کردند و این قشر همواره همراه نظام و کشور بوده‌اند و باید جهت‌گیری مسئولان،‌ حل مشکلات این قشر باشد.

عبادی‌زاده در پایان از آحاد جامعه خواست تا کتابخوانی به‌خصوص مطالعه آثار شهید مطهری را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور