Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله‌ امینی امام جمعه شهرستان مهران در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز گفت: در اسلام زن ملکه‌ای است که مرد وظیفه دارد به وی خدمت کند و آرامش را برای وی ایجاد کند تا این ملکه بتواند انسان ساز شود یعنی به وظیفه مهم تربیت نسل‌ها بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی ابراز داشت: امروز منشاء همه مشکلات اقتصادی کشور آمریکا و برجام اروپایی است.

وی در ادامه تصریح کرد: قاچاق نتیجه ارزانی در داخل کشور نیست قاچاق نتیجه بی ارزش شدن ارز ملی است که خود معلول برجام آمریکایی و برجام اروپایی و عدم مدیریت درست است.

امینی  ادامه داد: بنده به صراحت اعلام می‌کنم مرگ بر آمریکا، مرگ بر برجام اروپایی، مرگ بر فقر و گرانی، مرگ بر قاچاق.

انتهای پیام/با

صحبت های خطیب جمعه مهران در خطبه های نماز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه برجام سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • نماز جمعه سنندج
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور