Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موقت شیاطین سرخ معتقد است که بازیکنان تیمش یکدیگر را تکمیل می‌کنند و تیم او وابسته به نام‌ها نیست.

طرفداری- اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود پیش از بازی حساس منچستریونایتد-لیورپول حاضر شد تا آخرین وضعیت تیمش را به اطلاع علاقه مندان برساند.

به گزارش MEN، سرمربی نروژی شیاطین سرخ ابتدا در مصاحبه با MUTV‌ در مورد وضعیت آنتونی مارسیال و جسی لینگارد مصدوم گفت:

امیدوارم و فکر می‌کنم آنتونی آماده باشد و همچنین امیدوارم جسی هم به آمادگی برسد چون مصدومیت‌های آن‌ها با هم فرق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس شاید بیشتر از روی امید حرف می‌زنم ولی آنتونی شانس حضور دارد. در هر صورت هنوز امیدواریم که جسی آماده شود. بگذارید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. هنوز چند جلسه تمرینی دیگر پیش رو داریم و آن‌ها باید در این جلسات حضور داشته باشند.

در مورد بازی با لیورپول

خود من چند بار در این مسابقه به میدان رفته‌ام و اهمیت آن برای طرفداران و تمامی دست اندر کاران باشگاه را درک می‌کنم. صحبت‌های زیادی در مورد بزرگی این بازی شده و حالا نوبت ما است تا تمرکز و تمام انرژی خودمان را روی بازی روز یکشنبه قرار بدهیم. ربطی به احساسات ندارد؛ می‌دانم که احساسات هم می‌توانند دخیل باشند ولی باید تمرکز خودمان را با مقداری روحیه جنگندگی در خود حفظ کنیم.

 آیا دیدن رقابت لیورپول با سیتی بر سر کسب عنوان قهرمانی دشوار است؟

واقعا روی امور سایر تیم‌ها دقیق نشده‌ام. تمرکز من روی خودمان و کاری که باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب‌مان اجام بدهیم قرار دارد. (کورس قهرمانی) سه نفره است و تمرکز من روی رتبه چهارم قرار دارد. 

دوست داری تاتنهام قهرمان شود؟

خودم را درگیر این قضایا نمی‌کنم ولی شاید (همین طور باشد). 

 اوضاع از زمان آخرین بازی با لیورپول تغییر کرده است؛ چقدر به این مسئله افتخار می‌کنی؟

بحث افتخار کردن نیست. ما فقط چند قدم در مسیری درست برای تبدیل شدن به تیمی که بر سر رتبات بالاتر لیگ رقابت می‌کند، برداشتیم. بحث افتخار نیست. باید به بازی بعدی نگاه کنیم؛ من هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم و می‌خواهم نگاهم رو به جلو باشد.

 توضیحات تکمیلی در مورد مارسیال و لینگارد

اوضاع رو به راه است و من امیدوارم جسی هم مشکلی نداشته باشد. بیشتر امیدوار هستم که این طور شود. آنتونی مشکلی نخواهد داشت. آن‌ها باید دو جلسه تمرینی را پشت سر بگذارند ولی مقداری به ریکاوری پرداخته‌اند. مصدومیت آنتونی از عضله دیگری بود و ما فکر می‌کنیم او احتمالا آماده باشد. امیدواریم جسی هم به ما ملحق شود.

اهمیت مارسیال و لینگارد در سبک بازی منچستریونایتد

هر بازیکنی برای کمک کردن به ما انگیزه دارد و ما با بازی مقابل چلسی نشان دادیم که می‌توانیم با غیبت آن‌ها کنار بیاییم. آن‌ها می‌خواهند در این مسابقه بازی کنند و برخی چندان فرصت حضور در میدان را نداشته‌اند. اگر آن‌ها نرسند، شاید با همان ترکیبی که مقابل چلسی بازی کردیم، بازی کنیم.

آیا می‌توانید لیورپول را شکست دهید؟

به کسی نخواهم گفت. باید نسبت به بازی با پاری سن ژرمن بهتر عمل کنیم چون این یک مسابقه بزرگ برابر تیمی بزرگ است. حالا دیگر ما تیم ضعیف‌تر نیستیم و مردم ما را ستایش می‌کنند. باید از بازی با پاری سن ژرمن درس بگیریم. زمانی که بازی کاملا برابر بود، آن‌ها می‌توانستند ۱۰ نفره شوند و ما ۱۱ نفر باشیم. باید مطمئن شویم که تمرکز خودمان را از دست نمی‌دهیم. سرنوشت تمامی‌ این بازی‌ها بر اساس جزییات ریز تعیین می‌شود؛ مثل آن یک سانتی متری که کیلیان ام باپه از اریک (بایی) جلوتر بود.

بازی با پاری سن ژرمن درس دشواری برای شما بود...

بله، قطعا. قبل از بازی اعتماد به نفس داشتیم و می‌دانستیم که پاری سن ژرمن تیم فوق العاده‌ای است ولی به مشکل خوردیم و واکنش بازیکنان به آن مسابقه فوق العاده بود. شاید طبیعی باشد که به خاطر عملکردمان (در آن بازی) ناراحت باشیم. جسی، مارکوس (رشفورد) و لوک (شاو) تا قبل از این، یک بازی بزرگ خانگی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده بودند و باید از آن بازی یاد بگیرند.  

پوگبا در بازی رفت یک نیمکت نشین بلا استفاده بود. در مورد او چه فکری داشتی؟ این که نیاز از است او را نقطه مرجع تیمت قرار دهی؟

بارها در این مورد از من سوال شد و من در خصوص بنا کردن تیمی حول محور پوگبا حرف زدم. چند سال قبل هم گفتم؛ او بازیکنی بسیار بسیار سطح بالا و مورد پسند من است؛ یک قهرمان جهان، یک رهبر در رختکن، بازیکنی که دائما توپ می‌خواهد. ایده من این بود تا کاری کنم به عنوان یک هافبک تهاجمی، بهترین توانایی‌هایش را نشان دهد. پاری سن ژرمن او را یار گیری نفر به نفر کرد، سایر تیم‌ها هم همین کار را خواهند کرد. نمی‌دانم آیا لیورپول هم او را یارگیری خواهد کرد ولی اگر لیورپول این کار را انجام دهد، او از تجربه آن بازی استفاده خواهد کرد. در این صورت پل متوقف می‌شود ولی برای دیگران فضا ایجاد می‌شود.

آیا هافبک دیگری در دنیا وجود دارد که مهارت‌های او را داشته باشد؟

انواع متفاوتی از هافبک‌ها وجود دارند ولی وقتی روز روز پوگبا باشد، کسی نمی‌تواند به قدرت جسمانی، به تکنیک بالایش، به ضربه سر شیرجه‌ای که مقابل چلسی زد و مقابل بورنموث هم همین کار را کرد، برسد. او همچنین می‌تواند توپ را توزیع کند. فکر نمی‌کنم این بهترین پست برای او باشد ولی از عهده این کار هم بر می‌آید.  

 هر تیمی بازیکنان خاصی دارد که کل تیم بر مبنای آن‌ها بنا می‌شود. آیا می‌توانی تصور یونایتدی را داشته باشی که حول محور پوگبا و رشفورد بنا شده باشد؟

آن‌ها به حدی جوان هستند که برای سالیان سال اینجا بمانند ولی ما ماتیچ و هررا را داریم که پل کارشان را تکمیل می‌کند. نمی‌توان ۱۱ رونالدو و مسی را در زمین قرار داد؛ بازیکنان باید یکدیگر را تکمیل کنند.

آیا هررا عنصری روحیه بخش برای یونایتد است؟

کارش را می‌بینید. او کل زمین را پوشش می‌دهد و این کار را وقتی انجام می‌دهد که نیاز باشد. در دقیقه اول بازی با چلسی دیدید که در پست وینگر چپ حضور داشت و با حرکت خود تعصب، انرژی و اشتیاق زیادی در سایر بازیکنان تیم ایجاد می‌کند. او یک رهبر است. زمانی که در بیلبائو حضور داشت و مقابل ما بازی کرد را به یاد دارم. آندر، مربی خوبی مثل (مارچلو) بیلسا داشته است. او می‌تواند چند کار انجام دهد: می‌تواند عقب بنشیند یا جلو بیاید و پس این به بستگی به تصمیمی دارد که ما در خصوص او می‌گیریم. 

 لیورپول می‌داند حریف سختی در روز یکشنبه خواهد داشت...

می‌دانیم بازی خیلی سختی پیش رو داریم. لیورپول فوق العاده کار کرده است و آن‌ها هم می‌دانند که آمدن به اولدترافورد کار سختی است. آن‌ها به ما احترام می‌گذارند و ما هم به آن‌ها احترام خواهیم گذاشت. 

لیورپول از نظر احساسی کار سختی در این بازی پیش رو دارد...

بله، این بازی بزرگی برای آن‌ها است. ما می‌خواهیم در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار داشته باشیم و باید با لیورپول مسابقه بدهیم. می‌دانیم این بازی برای منچستریونایتد، برای کارکنان باشگاه و برای طرفداران تا چه اندازه اهمیت دارد. ما مشتاق چالش دیگری برای خود هستیم. می‌خواهیم تیمی بسازیم که با ارزش تاریخ منچستریونایتد برابری کند. این گام دیگری در این راستا است و ما قبلا سه برد خارج از خانه فوق العاده مقابل تاتنهام، آرسنال و چلسی را تجربه کرده‌ایم. 

 سر الکس فرگوسن در این مواقع برای مزیت دادن به تیمش، سراغ بازی‌های ذهنی (جنگ روانی) می رفت. آیا خودت هم مایل به این کار هستی؟

نه. فکر نمی‌کنم یورگن کلوپ حرف‌های مرا بخواند و از طرفی من هم حرف‌های او را نمی‌خوانم. اما می‌دانم چقدر از حرف زدن او (فرگوسن) با بازیکنان استقبال خواهیم کرد چون می‌دانیم جلو زدن از لیورپول برای او چه معنایی دارد. قصدی برای انجام چیزی که گفتید، ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا

به گزارش ورزش سه، داروین نونیز پس از حذف کردن تمام عکس های مربوط به باشگاه لیورپول در صفحه اینستاگرامش، در شب یکشنبه گمانه‌زنی‌ها را در مورد آینده‌اش به حداکثر افزایش داد.

این بازیکن ۲۴ ساله ۱۸ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده اما به دلیل تصمیمات عجیب و غریب در مقابل دروازه همواره مورد انتقادات کارشناسان و هواداران لیورپول نیز قرار داشته است.

ما در پایان دومین فصلی به سر می‌بریم که نونیز با قراردادی گران قیمت (۸۵ میلیون پوند) از بنفیکا به لیورپول آمد و او در آن زمان آقای گل لیگ پرتغال بود و به نظر می‌رسید انتقال او از پرتغال به آنفیلد، پاسخی به قرارداد گران قیمت منچسترسیتی با ارلینگ هالند است. اما حالا در شرایطی که هنوز ۴ سال از قرارداد داروین با لیورپول باقی مانده، صحبت‌هایی جدی در مورد جدایی و انتقالش به بارسلونا به گوش می‌رسد.

نونیز بازیکنی با خصوصیاتی ویژه و شاید استثنایی در سطح جهان است و شاید بشود او را یکی از پر جنب و جوش‌ترین مهاجمان دنیا قلمداد کرد. با این حال مشکل از دست دادن فرصت های ساده گل در مقابل دروازه چیزی نیست که هواداران متعصب باشگاهی ساده از آن بگذرند

با این حال این نگرانی وجود دارد که سال دوم او، آخرین فصل نونیز در آنفیلد باشد چرا که اواخر دیشب همه دنیا متوجه شدند که ملی پوش اروگوئه‌ای تمام تصاویر بازی خود برای لیورپول را از صفحه رسمی اینستاگرامش حذف کرده است و تنها چیزی که باقی مانده تصاویر خانوادگی و عکس های او برای بازی در بنفیکا و تیم ملی اروگوئه است که قبلا در اینستاگرام  منتشر کرده بود.

نونیز در ۲ بازی آخر لیورپول در لیگ برتر به عنوان تعویضی بازی کرده و در ۱۱ بازی اخیر خود فقط یک گل به ثمر رسانده است‌؛ چیزی که انتقادات را به او افزایش داد فرصتی بود که او در بازی مقابل اورتون از دست داد تا شاگردان کلوپ برتری ۲ بر صفر را با تساوی ۲-۲ عوض کنند و عملا از کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس کنار بروند.

در آن روز جیمی کرگر مفسر اسکای از دست دادم این فرصت را غیرقابل بخشش توصیف کرد و در مورد اینکه آیا نونیز انتخاب مناسبی برای لیورپول بوده یا نه، با تردید صحبت کرد!

کرگر درباره این اتفاق گفت: شانسی که نونیز از دست می‌دهد، در این سطح غیرقابل بخشش است و وقتی لیورپول به دنبال قهرمانی است به بازیکنی نیاز دارد که این توپ‌ها را وارد دروازه کند. شما در خط حمله خود به مردی نیاز دارید که در الدترافورد، در گودیسون پارک و در برگامو گل بزند. آن هم در این زمان از فصل که هیچ ثانیه‌ای برای تلف کردن وجود ندارد. امروز اکتبر یا نوامبر نیست این به معنای پایان کسب و کار شماست.

کرگر در ادامه گفت: او چیزهای زیادی دارد که ما دوست داریم و برای تیم می‌دود، موقعیت ایجاد می‌کند، گل های عجیب و غریب می‌زند و پاس گل می‌دهد اما همه خوش بینی‌ها در مورد پیشرفت روز به روز او حالا با شک و تردید همراه شده است. این در ابتدای فصل بود که گمان می‌کردیم داروین در مسیر پیشرفت است اما این روند اکنون متوقف شده است.

کلوپ سرمربی لیورپول در حال جدایی از جمع قرمز‌هاست. او روز گذشته سعی کرد از نونیز تمجید کند و بنا بر این پاس گل از دست رفته او به دلیل آفساید در مقابل تاتنهام را برجسته کرد اما شاید گرمای کاتالونیا برای نونیز حال و هوای بهتری داشته باشد به خصوص که بزرگترین حامی او در حال ترک باشگاه است.

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست