Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند و مس سونگون به دیدار فینال راه یافتند و این دو تیم باید روزهای پنجشنبه نهم و شانزدهم اسفند برگزار کننده دیدار نهایی باشند.

ابتدا تیم مس در تبریز میزبان گیتی پسند است و یک هفته بعد، دو تیم در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه فینال اما سازمان لیگ فوتسال برای تغییر سالن محل برگزاری فینال برگشت در اصفهان با مسئولان ورزش این شهر رایزنی کرده است. علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ به دنبال این است تا فینال برگشت در سالن نقش جهان برگزار شود.

این در شرایطی که گیتی پسند کل فصل را در سالن پیروزی بازی کرده است ولی حالا باید در بازی پایانی لیگ در نقش جهان به میدان برود.

گفته می شود سازمان لیگ به دلیل نزدیک بودن سکوی تماشاگران سالن پیروزی به زمین و جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی در بازی برگشت فینال، این تصمیم را گرفته است.

علی کفاشیان که روز گذشته از نزدیک شاهد بازی گیتی پسند با حفاری بود، در جریان این مسابقه با رئیس هیات فوتبال استان اصفهان هم رایزنی کرد تا شرایط برگزاری فینال برگشت در نقش جهان فراهم شود.

نقش جهان همان سالنی است که تیم فوتسال تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا در آن بازی کرد و حتی به عنوان قهرمانی آسیا هم رسید ولی از آن زمان در لیگ برتر فوتسال مردان مورد استفاده قرار نگرفت.

کد خبر 4549148 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون علی کفاشیان نقش جهان کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی دیروز مقابل تراکتور قرار گرفت که ایمان سلیمی، تنها بازیکن در جمع 11 نفر اصلی آبی پوشان با سابقه حضور در تیم تبریزی بود و تجربه بازی در استادیوم یادگار امام را داشت که دیروز هم توانست در جدال برابر تیم سابق خود عملکرد کم‌اشتباه و مطمئنی ارائه کند.

ایمان سلیمی که در 18 مسابقه این فصل لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور داشته، دیروز هم مقابل تراکتور انگیزه زیادی داشت تا مثل دیدار رفت موفق و مثمر ثمر کار کرده و دروازه حسین پورحمیدی را باز کند، اما با وجود عدم گلزنی توانست در خط دفاعی آبی‌ها بدرخشد و عملکرد تاثیرگذاری برای حفظ صدرنشینی تیمش داشته باشد.

استقلال در روزی که حملات خطرناکی داشت، در فاز دفاعی کم‌نقص و مطمئن کار کرد و ایمان سلیمی هم در تقابل با تراکتور اجازه نداد که تیم سابقش به گل برسد تا تساوی بدون گل موجب تداوم صدرنشینی شاگردان جواد نکونام در لیگ برتر شود.

ایمان سلیمی که پس از درخشش و کسب قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور لژیونر شد و به سِرد اسلوواکی پیوست، در بازگشت به تبریز شعار تعداد محدودی از هواداران تبریزی را متوجه خود دید که البته واکنش منفی نسبت به آنها نداشت و اعلام کرد دوران خوبی در تبریز سپری کرده است.

نکونام که اطمینان زیادی به این شکل دفاعی در استقلال دارد و تیمش دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را به خود اختصاص داده، امیدوار است در پنج بازی باقی مانده هم این مدافعان ازجمله ایمان سلیمی بتوانند به بازی خوب خود ادامه بدهند و صاحب قهرمانی شوند.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد