Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:50:47 GMT

تشکل های انقلابی از بیانیه گام دوم حراست کنند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۳۰۰

تشکل های انقلابی از بیانیه گام دوم حراست کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تسلیت فقدان آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اشاره کرد و گفت: اصل وجود حضرت زهرا(س) بهشتی بود و عظمت این بانو در جهان اسلام بی مانند است.

وی گفت: البته با کمال تاسف از شخصیت این بانوی بزرگ غافل شدیم و زنان مسلمان و شیعه از سیره آن حضرت فاصله گرفتند، حضرت زهرا(س) همسری شایسته و مادری نمونه است که باید الگوی زنان قرار بگیرد، اگر از سیره حضرت زهرا(س) دور و به غرب و فرهنگ غربی نزدیک شویم و از حجاب، حیا و عفت فاطمی دور باشیم، می بینیم که زن که موجودی ارزشمند است به شخصیتی بی ارزش تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز مدگرایی و خودآرایی برای تبدیل زن شیعه ایرانی به بازار مصرف لوازم آرایش شرکت های غربی و صهیونیستی و به هلاکت کشیدن او در جامعه را به عنوان تلاش دشمنان شاهد هستیم، که در جنگ نرم انجام می شود.

وی ادامه داد: پوشیدن لباس های پاره برای زنان و مردان ننگ است، خودآرایی ها و پوشش های محرک برای زنان مایه تاسف است و برای مردان بی غیرت آن ها مایه حیرت است، چطور یک مرد به همسر و یا دختر خود اجازه می دهد، اینگونه در مقابل دید نامحرمان قرار گیرد، البته مسئولان ذیربط گویا هیچ وظیفه ای ندارند و گویا قیامت و پرسشی نیست و میزی که پشت آن نشسته اند، به برکت خون شهدا بنا نشده است.

خطیب جمعه ورامین با طرح این پرسش که چرا برخی از مردم اینقدر در وادی شهوات، تجملات و بی غیرتی ها غرق شده اند، گفت: به خود بیاییم، وظیفه همگان، به ویژه زنان و بانوان مومن و پاکدامن که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند، در این زمینه سنگین است، باید آستین ها را بالا زد و برای حفظ جامعه بالا زد.

وی سالروز ولادت امام خمینی(ره) را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: امام(ره) ودیعه الهی و ذخیره پروردگار برای زمان ما بود، ما هنوز امام را آنگونه که باید نشناختیم، زندگی ایشان در تمام ابعاد الهی بود و می بایست برای همیشه الگوی ما باشد. مراقب باشیم، برخی افراد کوته فکر سیاسی و وادادگانی که هرچه دارند، به برکت امام(ره) و شهداست، راه و خط امام را تحریف کنند، راه و خط امام امروز همان راه و خط مقام معظم رهبری است.

محمودی سپس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این بیانیه حدود ۴۰ بار جوانان مورد خطاب قرار گرفتند. باید جوانان، تشکل های انقلابی با چنگ و دندان از این بیانیه پاسداری و آن را تحلیل، تبلیغ و مطالبه کنند، چرا که تجربه گذشته و موارد مشابه نشان داده که برخی دستگاه های کشور انگیزه پیگیری این موارد را ندارند و آن را پس از مدتی مسکوت می گذارند.

وی با بیان این که ملت ایران گام اول را با اقتدار برداشته است، گفت: باید گام دوم را نیز با اقتدار برداریم، تا این انقلاب علی رغم میل باطنی دشمنان به هدف نهایی رسیده و به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

کد خبر 4549133

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه