Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، به بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: اصلی ترین مخاطب بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب هستند که باید توجه بیشتری به آن ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت دامغان اضافه کرد: برای پیروی از فرمان رهبر انقلاب، باید برای جوانان فرصت ایجاد کنیم تا در میدان حاضر شوند و بدانیم که انقلاب و جنگ تحمیلی نیز با حضور جوانان به پیروزی و اقتدار رسید.
رستمیان ادامه داد: مقام معظم رهبری با دقت تمام و تجربه 40 ساله انقلاب، این بیانیه را به عنوان خط مشی راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران در آینده نگاشتند که باید همه ما مردم و مسئولان، آن را فرا بگیریم.
وی به نزدیکی ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر اشاره و تصریح کرد: مهم ترین و والاترین جایگاه عالم جایگاه مادر است که انسان را به دنیا می آورد و وظیفه تربیت فرزندان را برعهده دارد.
رستمیان بهترین سرمایه معنوی برای مادران را تربیت فرزند صالح دانست و گفت: لذت عاطفه مادری برای فرزندان، عاملی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در بزرگسالی است.
وی خاطر نشان کرد: سوم اسفند سالروز تجلیل از اسرا و مفقودان است که باید خاطرات این آزادگان را بخوانیم و بدانیم که جوانان ما برای حفظ کشور درد و رنج های بسیاری را تحمل کردند.
امام جمعه موقت دامغان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار گفت: نیروهای نظامی در کشور همه هستی خود را برای امنیت و آرامش کشور گذاشتند که امروز ایران در اوج اقتدار در منطقه حضور دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی حضرت زهرا خطبه های نماز جمعه مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروزهای بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کد خبر 6095726

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟