Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب پاسداری از ارزش های اسلامی است که باید به درستی تبلیغ و ابعاد مختلف آن تبیین شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه مهم خویش خطاب به ملت به ویژه جوانان ایران اسلامی ، گام دوم انقلاب را برای دستیابی به آرمان بزرگ ایجاد تمدن نوین اسلامی تبیین کردند که همگان وظیفه دارند این مطالب را تبیین و آن را تبلیغ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: رهبر انقلاب در این بیانیه حدود 40 بار جوانان را مورد خطاب قرار داده اند، آینده سازان ایران اسلامی و تشکل های انقلاب موظفند تا با درک صحیح از اوضاع کشور، با چنگ و دندان از این بیانیه پاسداری کرده و پس از تحلیل درست ، آن را تبلیغ و مطالبه کنند.
وی تصریح کرد: تجربه گذشته و موارد مشابه از این دست نشان داده که برخی از دستگاه ها پس از مدتی انگیزه پیگیری آن را از دست می دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به حضور با صلابت مردم در چهل سال از عمر با شکوه انقلاب اسلامی و برداشتن گام اول گفت: مردم و مسئولان موظفند تا گام دوم انقلاب را نیز با اقتدار بردارند تا نظام با وجود تلاش های دشمنان به مسیر رو به رشد خود ادامه دهد.
وی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروز جامعه از شخصیت این بانوی بزرگ غافل شده و زنان مسلمان از سیره آن حضرت فاصله گرفته است، حضرت زهرا(س) به عنوان همسری شایسته و مادری نمونه باید الگوی زنان قرار گیرد.
محمودی تأکید کرد: اگر دختران و زنان ایران اسلامی از سیره حضرت زهرا(س) فاصله گرفته و به فرهنگ غربی نزدیک شوند، زن به همان موجود بی ارزشی که از آن به عنوان کالا استفاده می کنند تبدیل می شود.
وی تصریح کرد: ترویج مدگرایی و خودآرایی برای تبدیل زن شیعه ایرانی به بازار مصرف لوازم آرایش شرکت های غربی و صهیونیستی، توطئه ای از سوی استکبار برای به هلاکت کشیدن او در جامعه صورت گرفته است.

**سه عامل ایمان، انگیزه ملت و رهبری امام باعث پیروزی انقلاب شد
امام جمعه خیرآباد نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته این بخش از شهرستان ورامین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه عنوان گام دوم، به این نکته اشاره کردند که اگر انقلاب اسلامی ما توانست بر شرق و غرب غلبه کرده و حکومت فاسد پهلوی را سرنگون کند به این خاطر بود که از قدرت ایمان برخوردار بود، انگیزه دینی داشت و از رهبری آسمانی امام راحل (ره) برخوردار بود.
حجت الاسلام جعفر طزری افزود: امروز نیز اگر می‌خواهیم گام دوم را با قدرت برداریم باید این سه عامل را تقویت کنیم چرا که دشمن همواره در صدد ضربه زدن به این سه عامل است.
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا از طریق شایعات، فضای مجازی، ماهواره و بلندگوهای اجانب ایمان مردم را هدف قرار دهند، اگر دشمن بتواند انگیزه مردم را از سلب کند در ضربه زدن به نظام موفق می شود.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو