Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:23:45 GMT

ریشه ناهنجاری های جامعه به ضعف در ایمان بر می گردد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۳۲۱

ریشه ناهنجاری های جامعه به ضعف در ایمان بر می گردد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نمازجمعه عبادی سیاسی شهر گرگان، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و گرامی داشت این روز اظهار کرد: حضرت زهرا (س) یکی از شخصیت های برجسته اسلام است که در تمامی جنبه ها از جایگاه والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران ماباید از الگویی مانند حضرت زهرا (س) بهره مند شوند، افزود: گرامیداشت مناسبت های این چنینی موجب الفت و پیوند قلبها می شود و کینه توزی را از جامعه دور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام برقرار ادامه داد: ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم اما در رفتار و کردار توفیق عمل کردن به دستورات قرآن و اسلام را نداریم و ریشه بسیاری از اختلافات و ناهنجاری های موجود در جامعه اسلامی به ضعف در ایمان ما برمی گردد.

بی ایمانی؛ عامل جنایت سیستان و بلوچستان

وی با اشاره به شهادت تعدادی از محافظان مرزهای وطن در سیستان وبلوچستان اظهار کرد: این ظلم به علت بی‌ایمانی اتفاق افتاده و اگر آن افراد جنایتکار ذره‌ای ایمان داشتند این کار را انجام نمی‌دادند.

امام جمعه موقت گرگان یکی از عوامل رسیدن به حزب الله راپیشه تقوای الهی و رعایت کردار نکو عنوان کرد و گفت: عمل کردن به دستورات ائمه اطهار و معصومین از وظایف اصلی ماست چراکه موجب ثابت ماندن افکار و اخلاق و رفتار ما درمسیر صحیح زندگی می شود.

وی افزود: امروز دشمنان در تلاشند تا با روش های مختلف ایمان مردم را سست کنند تا راه رسیدن به اهدافشان باز شود.

امام جمعه موقت گرگان با تاکید براین نکته که باید به وظایف خود آشنا باشیم و به آن عمل کنیم، اظهار کرد: بیشترین ظلم ها از بی‌ایمانی نشأت می گیرد و با ایمان، ظلم و ستم از بین می‌رود.

کد خبر 4549184

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت گرگان خطبه های نماز جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توان‌بخشی ایثار اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل‌رؤیت هستند.

وی افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

استاندار لرستان از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یادکرد و گفت: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم روبه‌جلو حرکت کنیم.

وی بیان‌داشت: توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه، اظهار کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

کد خبر 6095390

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است