Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد مددکاري و مشاوره بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: مددکاري بنياد در سراسر کشور دوره‌هاي آموزش خانواده فردي و گروهي را برگزار مي کند و جامعه ايثارگري با مراجعه به اداره مددکاري اين نهاد در سراسر کشور مي‌توانند از آموزش‌هاي لازم بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام حسن هنرمند در حاشيه نشست آموزش خانواده که ويژه زوج‌هاي شاهد و ايثارگر سراسر کشور 30 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: خانواده کوچکترين و مهم ترين عنصر جامعه است و شخصيت فرزندان در هويت خانواده ساخته مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل مددکاري و مشاوره بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: صميميت، کليد موفقيت زوجين است و با گذشت و شادي، رضايت زناشويي تامين مي شود.
وي در خصوص اهميت صميميت در بين زوج‌ها گفت: صميميت فرايندي است که در آن افراد تلاش مي‌کنند به يکديگر نزديک شوند؛ شباهت‌ها و تفاوت‌هايي را که در احساسات و افکار دارند شناسايي و مطابق با آن روابط را ادامه دهند.
حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان ساخت: صميميت با ايجاد بعد مثبت در زندگي زناشويي و تامين بهداشت رواني اعضاي خانواده، عاملي محافظت کننده و نيرومند در برابر مشکلات فردي و اجتماعي است.
مديرکل مددکاري بنياد شهيد و امورايثارگران خطاب به زوج‌هاي جوان شاهد و ايثارگر گفت: ازدواج پايدار، ميوه درخت صميميت است، از سويي برخورداري از صميميت در ميان زوج‌ها از عوامل مهم ايجاد ازدواج‌هاي پايدار است و پرهيز از برقراري روابط صميمانه زوج ها، عواملي است که موجب شکست در زندگي خانوادگي مي شود.
وي تصريح کرد: والدين بايد مهارت‌هاي لازم يک زندگي زناشويي را به فرزندان آموزش دهند و زوج‌هاي جوان قبل از ازدواج، کلاس‌هاي آموزشي را طي کنند و با تفاوت‌هاي فردي آشنا شوند.
حجت الاسلام هنرمند در پايان خاطرنشان ساخت: مددکاري بنياد در سراسر کشور دوره‌هاي آموزش خانواده فردي و گروهي برگزار مي کند و جامعه ايثارگري با مراجعه به اداره مددکاري اين نهاد در سراسر کشور مي‌توانند از آموزش‌هاي لازم بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زوج ايثارگر آموزش خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری