Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: ما می دانیم که مسئولان نمی خواهند مردم در سختی باشند ولی گرانی ها برای مردم سنگین است و با همت بیشتر و نظارت دقیق‌ تر برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه 3 اسفند) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز مردم شرایط سخت معیشتی را دارند و همانطور که مردم در این خصوص مراجعاتی را به مسئولان استان دارند، به ما هم مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: مردم ما مردمی وظیفه شناس بوده و سیره پیامبر (ص) را رعایت می کنند و مسئولان هم باید در آستانه عید نوروزنظارت جدی داشته باشند تا شرایط برای مردم سخت تر نشود و این نظارت هم باید به موقع باشد زیرا در غیر این صورت شاهد خسارت هایی در این خصوص خواهیم بود که این امر موجب ناراحتی مردم هم می شود.

 

وی عنوان کرد: البته ما می دانیم که مسئولان نمی خواهند مردم در سختی باشند ولی گرانی ها برای مردم سنگین است و با همت بیشتر و نظارت دقیق‌ تر برطرف می شود.

 

آیت الله عابدینی در ادامه به افتتاح پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر شاهد افتتاح بزگترین پالایشگاه میعانات گازی با ظرفیت 360 هزار بشکه بودیم که این پالایشگاه ظرفیت عظیمی برای ایران اسلامی است.

 

وی عنوان کرد: کسانی که در ساخت این پالایشگاه خلیج فارس حضور داشتند جوان بوده به طوری که میانگین سنی این عزیزان 32 سال است که این امر نشان دهنده توانمند جوانان این کشور است.

 

امام جمعه قزوین با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) قرار داریم که این مناسبت با عنوان روز زن و مادر نام گرفته است.

 

وی اعلام کرد: در دین اسلام در خصوص احترام برای والدین سهم پدر و مادر یکسان نیست به طوری که در فرمایشی از پیامبر گرامی اسلام آمده است، احترام به مادر فایده بیشتری دارد و این را سه بار تکرار کردند و سپس احترام به پدر را بیان فرموده اند.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: با توجه به محبتی که پدر و مادر نسبت به فرزندان شان دارند ما نباید بی احترامی و کم لطفی نسبت به آنها داشته باشیم و حقوق خانواده هم به این معنا است که رعایت جایگاه پدر و مادر را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به لزوم الگوگیری از شخصیت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در سنین پایین هم شخصیتی نمونه داشتند به طوری که پیامبر گرامی اسلام لقب ام ابیها را به ایشان دادند، این بانوی بزرگوار همسر و مادری نمونه هم بودند به طوری که تربیت فرزندانی مانند امام حسن، امام حسین (ع) و حضرت زینب بیانگر این مطلب است.

 

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت تجلیل از اسرا و مفقودین اظهار کرد: ما در استان قزوین آزادگانی نظیر مرحوم ابوترابی و حسین لشکری را داشتیم که سال ها در اسارت بودند که در خصوص بزرگی آزادگان حدیثی را از امام صادق (ع) داریم که فرمودند کسی که آزاده است، همه جا آزادگی و جوانمردی از او دیده می شود و اگر سختی و مشکلی برایش پیش بیاید، شکیبایی می ورزد.

 

وی با تبریک روز مهندس یادآور شد: روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی با عنوان روز مهندس نامگذاری شده است که جامعه مهندسی ما باید با توجه به نقشی که در جامعه دارند به پیشنیه و فرهنگ این نامگذاری توجه داشته باشند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان جشنواره قرآنی مدهامتان آذربایجان غربی جشنواره قرآنی خبرگزاری شبستان اردبیل حضرت عباس بیانیه گام دوم انقلاب گرانی بازار امام جمعه قزوین نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • نماز جمعه سنندج
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد