Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ساری با اشاره به ورود به چله دوم انقلاب، گفت: بر اساس منویات رهبری باید جوانان در بدنه مدیریت‌ها بکارگیری شوند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران در مصلای جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان با تقوا همواره دوست و یاور مظلومان و ستمدیدگان بوده و از زشتی و گناه مصون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درس تقوا و انسان‌شناسی باید بین تک تک آحاد جامعه تقویت شود تا جامعه به رشد فکری و اعتقادی در حوزه معنویت دست یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن ولادت بانوی آب و آفتاب حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: متاسفانه بنیان خانواده‌های ایرانی به دلیلی ضعف تقوا و رواج بی عفتی در حال متلاشی شدن است.

طبرسی با بیان اینکه زن ایرانی باید نماد انسان پاک سیما، نیک سرشت و محجبه باشد، افزود: با تاسی بانوان و مادران از منش فاطمی، جامعه اسلامی از زشتی و گناه مصون است.

محقق: غربی‌ها از روی کار آوردن «اشرف غنی» پشیمان شدندمدیرکل جدید حفاظت محیط‌زیست آذربایجان غربی معرفی شد‌سردار سلامی: ‌دنیای غرب ‌پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد

وی با تاکید بر اینکه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) باید همانند سایر مناسبت‌های اسلامی در استان علوی تبار مازندران باشکوه برگزار شود، گفت: روش مناسب زندگی با همسر و فرزندان باید از سوی زنان و مادران امروزی باید با تاسی از منش فاطمی و زینبی باشد.

امام جمعه ساری با انتقاد از نگاه ابزاری غرب به زن و دوری وی از کانون خانواده به واسطه بکارگیری شهوانی و  ابزاری، گفت: زن در جامعه ایرانی باید به درجه ای از تقوا و پاکدامنی برسد که الگوی زنان جامعه اسلامی باشد.

طبرسی با تقدیر از حضور پرشور ملت ایران خصوصا مردم مازندران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال، تصریح کرد: به اذعان مسئولان امسال حضور مردم مازندران در جشن 40 سالگی انقلاب بیش از 20 درصد افزایش داشته است. مردم ولایت، رهبری و نظام خود را دوست دارند بنابراین مسئولان باید به نوعی پاسخ نارضایتی آنان ناشی از گرانی اجناس، کالاها و ارزاق عمومی و پوشاک را بدهند.

وی با اشاره به اینکه نحوه نظارت دولت و دستگاه‌های نظارتی بر نحوه عرضه و فروش کالاها در بازار بسیار ضعیف شده است، تصریح کرد: در آستانه نوروز باید کشیک‌های نظارتی فعال تا مردم از بی ثباتی بازار ناراحت نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه منویات رهبری در گام دوم انقلاب باید نصب العین فعالیت مسئولان قرار گیرد، گفت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب سبب تحقق مدیریت جهادی و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و زدودن بیکاری از جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در گردهمائی منطقه ای ائمه جمعه استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در شهر «خان ببین» با اشاره به جایگاه مهم امامت جمعه، اظهار کرد: به طوری که دامن پر مهر امامان جمعه برای اقشار مختلف مردم آن شهر پهن باشد و مختص برای عده ای خاص نباشد.
 
به گفته وی؛ نماز جمعه جای یک جناح خاصی نیست چون ما تابع سیاست های کلی رهبری معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در این راستا راهنمایی های مهم مقام معظم رهبری برای همه ما اصل و اساس است.
 
امام جمعه شهر گرگان با بیان اینکه شأن امام  جمعه این نیست که در هر مسئله ای وارد شود، تصریح کرد: امام جمعه نباید با گفتار خودش مردم را از نظام و نماز جمعه جدا کرده و عامل شکاف در بین افراد جامعه باشد.
 
وی افزود: عمیق ترین و موثرترین قشر در امت اسلامی علمای دین بودند که با سال ها خون دل خوردن ها و در به دری ها در کسب معارف اسلامی زحمات فراوان کشیدند.
 
به گفته وی؛ مسئولیت امامت جمعه سخت و دشوار است؛ چون علما میراث ‌داران میراث گرانبهای پیامبراسلام (ص) هستند.
 
آیت الله نورمفیدی با عنوان اینکه ائمه جمعه چون در جایگاه منصوب رهبری قرار دارند باید در رفتار، اعمال و گفتار خودشان مراقبت کنند، ابراز کرد: «اتکاء به خدا» اساسی ترین نکته ای است که باید مد نظر همه عزیزان ائمه جمعه قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: از روز اولی که نماز جمعه در کشور شروع شد ما نیز همزمان در گرگان این فریضه را شروع و اقامه کردیم.
 
قدیمی ترین امام جمعه کشور با تأکید بر اهل تحقیق و مطالعه بودن امامان جمعه، گفت: بر اساس سال ها تجربه  به عنوان قدیمی ترین امام جمعه کشور از شما عزیزان می خواهم خطبه هایتان برای مردم همراه با مطالعه، تحقیق و دقت کامل باشد تا اگر کسی هم اشکالی به آن وارد کرد شما نیزجای دفاع برای آن داشته باشید.
 
وی افزود: گاهی حرف هایی را از امامان جمعه در نماز جمعه می شنویم که پس از ایراد آن و تحلیل های مردم این عزیزان نمی توانند پای حرفی را که زدند بایستند که این یک اشکال اساسی برای ائمه جمعه به شمار می رود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری