Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:10:50 GMT

بنیاد برکت 15 هزار طرح اشتغالزایی اجرا می کند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۵۱۸

بنیاد برکت 15 هزار طرح اشتغالزایی اجرا می کند

یاسوج - ایرنا- مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: برای سال آینده افزون بر 15 هزار طرح اشتغالزایی در سطح مناطق محروم کشور توسط این بنیاد هدف گذاری شده است.

سعید جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی افزون بر 23 هزار شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: از مجموع حدود 41 هزار شغل مستقیم ایجاد شده در سال جاری توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سهم بنیاد برکت از این تعداد 18 هزار مورد با حدود 10 هزار طرح اشتغالزایی بوده است.
جعفری یادآور شد: رویکرد و سیاست راهبردی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توانمندسازی و اجرای طرح های اجتماع محور در سطح مناطق محروم کشور است.
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در چند سال گذشته بیش از 40 هزار پروژه را با سرمایه گذاری افزون بر 500 هزار میلیارد ریال در سطح کشور راه‌اندازی کرده ‌است.
بیش از یک هزار و 550 مدرسه، یک هزار و 200 مرکز فرهنگی، 30 هزار واحد مسکونی، یک هزار و 100 پروژه درمانی، 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی و 159 مرکز جامع پزشکی از جمله این پروژه‌ها هستند.
همچنین امروز جمعه به همت بنیاد برکت، سالن ورزشی چند منظوره سردار ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد با حضور سعید جعفری مدیرعامل این بنیاد ، علی محمد احمدی استاندار و جمعی از مسئولان محلی در روستای نقاره خانه شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.
میزان اعتبار هزینه شده برای این سالن ورزشی افزون بر 10 میلیارد ریال بوده است.
افتتاح این سالن ورزشی نخستین طرح از مجموع 106 پروژه عمرانی تعهد شده از سوی بنیاد برکت در این استان بوده است.
پنجم اسفند سال 1395 تفاهم‌نامه‌ای بین مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی به امضا رسید.
میزان تفاهم‌نامه امضا شده بین مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و این بنیاد افزون بر سه هزار و 200 میلیارد ریال بوده است.
سهم طرح های عمرانی در قالب 106 پروژه نیز رقمی افزون بر 430 میلیارد ریال است.
3016/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بنياد بركت اشتغال كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاری‌قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: در گستره استان اصفهان بیش از ۴۶۱ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱۵۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شدند.

وی افزود: از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این استان، تاکنون بیش از ۱۳۱ هزار متقاضی تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از این تعداد نیز برای بالغ بر ۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر افتتاح حساب شده است و تا کنون افزون بر ۳۸ هزار نفر از متقاضیان به پروژه‌ها اختصاص یافتند.

وی اضافه کرد: از مجموع متقاضیان حائز شرایط در استان، بیش از ۶۷ هزار و ۶۰۰ نفر حائزان شرایط شهرهای جدید استان اصفهان هستند و افزون بر ۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر نیز متقاضیان حائز شرایط در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بودند.

قاری قرآن با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از پنج هزار و ۳۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است، گفت: در حال حاضر قرارداد با سازنده برای افزون بر ۴۵ هزار و ۳۰۰ واحد منعقد و از این تعداد برای بالغ بر ۱۹ هزار و ۹۰۰ واحد قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده است؛ همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت و سقف، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد.

کد خبر 6096163

دیگر خبرها

  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم