Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: سلطه‌گری و سلطه‌پذیری و وابستگی در دکترین انقلاب اسلامی جایی ندارد و نظام اسلامی با اتکا به قدرت الهی به مسیر رشد، توسعه و پیشرفت همیشگی خود ادامه خواهد داد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به برشماری وجوه تمایز ویژگی‌های انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در حالی که استکبار جهانی و آمریکا پیوسته از مرتجع‌ترین کشورها حمایت کرده‌اند اما به دلیل انقلاب اسلامی 40 سال است که با ایران از سر جنگ و مخالفت بر آمده‌اند و هر توطئه‌ای که از دستشان بر می‌آمده بر علیه ملت ایران انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید دلیل دشمنی آمریکا و غرب با انقلاب اسلامی ایران را بدانیم و به این نکته بیاندیشیم که چرا غرب در میان این همه کشور و دولت‌های اسلامی صرفاً با ایران مشکل دارد و چرا این دشمنی را 4 دهه تمام ادامه داده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیانیه نیازمند تجزیه‌وتحلیل علمی و فقهی است تا به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب مورد واکاوی و اجرا قرار گیرد و اصول مصرح در آن باید در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها به گفتمان تبدیل شده و نقشه راه و برنامه‌ای آینده کشور باشد.

امام جمعه ارومیه با اظهار اینکه محورهای ذکر شده در بیانیه نباید همانند نام‌گذاری سال‌ها با کم‌توجهی مواجه شوند تصریح کرد: شرق و غرب از پیروزی انقلاب اسلامی در بهت و حیرت فرو رفت چراکه پایه اصلی این پیروزی اتکا به دین بود و اتفاقاً علت اصلی دشمنی با کشورمان این است که پس از رنسانس به این نتیجه رسیدند که مبانی الهی و دینی از حکومت انسانی کنار رود و اصل اومانیسم را محور قرار دادند اما انقلاب اسلامی ایران در برابر این تفکر ایستاد.

امام جمعه ساری: غرب نگاه ابزاری به زن دارد/ جوانان در مدیریت‌ها بکارگیری شوندامام جمعه زنجان: آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی در برابر ایران هدف مشترکی دارندامام جمعه موقت بیرجند: مردم جامعه را در رسیدن انقلاب و تمدن نوین اسلامی یاری کنند

قریشی افزود: عده‌ای دین را افیون ملت‌ها دانسته و می‌دانند اما انقلاب اسلامی ایران با خدامحوری و وحی محوری به پیروزی رسید و به این ترتیب کیان و تفکر غربی را مورد هجوم قرار داد بنابراین بزرگان دنیای غرب رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف والای الهی را مایه شکست برنامه‌های خود تلقی کرده و بعدها دشمنی خود را آشکار کردند چرا که انقلاب اسلامی با الهام از آیات و روایات اسلامی و دینی در برابر نفس پرستی غرب ایستاد و علت بدبختی انسان هوای نفس اعلام کرد.

امام جمعه ارومیه با اظهار اینکه این انقلاب در برابر تفکری که تنها دنیا را می‌شناخت، تدبر در معنویات و الهام از عرفان را برای جامعه بشری به ارمغان آورد گفت:  آنگونه که تفکر کمونیستی به زباله‌دان تاریخ انداخته شد دیر نیست که تفکرات مادی گرایانه نیز به فراموشی سپرده شده و شرایط برای ترویج الهیات بیشتر از گذشته فراهم شود و به همین دلیل است که غربی‌ها انقلاب اسلامی را خطرناک‌ترین دشمن تمدنشان می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت:  سلطه‌گری و سلطه‌پذیری و وابستگی در دکترین انقلاب اسلامی جایی ندارد و نظام اسلامی با اتکا به قدرت الهی به مسیر رشد، توسعه و پیشرفت همیشگی خود ادامه خواهد داد و پیوسته مدافع مقاومت در تمام جهان و مروج ایستادگی در برابر استکبار خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز