Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:18:21 GMT

جایگاه اسلام در جهان در حال تغییر است/افول فرهنگ غرب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۸۰۴

جایگاه اسلام در جهان در حال تغییر است/افول فرهنگ غرب

مرضیه هاشمی در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جایگاه اسلام در جهان در حال تغییر است، اظهار داشت: در گذشته تعداد مسلمانان در غرب کم بود در حالی که امروزه در کشوری مانند انگلیس و شهری مانند لندن زنان محجبه و مسلمان به فردی عادی در جامعه تبدیل شدند و تعداد زیادی از این زنان در لندن  زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و غرب بیشترین تبلیغات علیه اسلام را داشتند، افزود: ما می دانیم در این دهه آخر حرکت های مختلف ضد اسلام و مسلمانان انجام شده و به جرئت می توان گفت این حرکات از سال ۲۰۰۱ شدت گرفت و حادثه ۱۱ سپتامبر نیز نمونه ای از حرکت های ضد اسلام است.

اکنون زمان  مناسبی برای تبلیغ اسلام است

خبرنگار پرس.تی.وی با بیان اینکه پیروی از فرهنگ غربی در دنیا رو به افول است، ابراز داشت: امروز مردم به دنبال حقیقت هستند و  اکنون زمان  مناسبی برای تبلیغ اسلام در دنیاست چراکه مردم خود به خود به اسلام حقیقی جذب می شوند، آینده ای روشن برای اسلام متصور است و به تبع آن صاحبان قدرت نیز با مشاهده پیشرفت اسلام واکنش هایی نشان می دهند.

به گزارش مهر، ملانی فرانکلین مجری آمریکایی‌ الاصل شبکه پرس تی وی که پس از گرویدن به دین مبین اسلام نام مرضیه هاشمی را برگزیده، در جریان سفر به ایالات متحده برای دیدار با بستگانش ۱۱ روز در بازداشت پلیس فدرال آن کشور قرار گرفت.

کد خبر 4549273

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران پرس تی وی فرهنگ غرب مرضیه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم