Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مرتضی مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص صداقت و امانتداری مرحوم حاج احمد آقا نسبت به امام خمینی(س) اظهار داشت: رسم امام این بود که نمی گذاشتند کسی در برنامه هایشان دخالت کند و تصمیم گیری با خود امام بود. یادم هست که یک مرتبه من خدمت حضرت امام و مرحوم حاج آقا مصطفی بودم. جلسه ای بود که از اصفهان و اطراف آن جمعیتی برای دیدن امام آمده بودند و عکس این دیدار هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام کنار پنجره نشسته بودند و حاج آقا مصطفی و من هم کنارشان بودیم. یک وقت در اتاق باز شد و مرحوم حاج آقا مصطفی فوری رفت که در را ببندد. امام از من پرسید مصطفی کجاست؟ گفتم رفته اند در اتاق را ببندند که کسی داخل نیاید. امام ناراحت شد. فرمودند ممصطفی برود درسش را بخواند؛ یعنی در کار من دخالت نکند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه امام اجازه دخالت به کسی نمی داد، افزود: مرحوم حاج احمد آقا انقدر با امانت و درستی و صداقت کارهای امام را پیش می برد که مورد اعتماد صد در صد حضرت امام بود. موارد متعددی را من اطلاع دارم که ایشان واسطه بین حوزه علمیه، شورای عالی حوزه، دستگاه قضایی و امام بود. متنی که می گفت عین کلام حضرت امام بود و یک کلمه هم کم یا زیاد نمی شد. شاید صد بار ما تجربه کردیم، ایشان پیامی از طرف امام به شورای عالی و یا حوزه های علمیه و جامعه مدرسین می داد و بعد که صحبت می شد می دیدیم همان مطلبی بوده که حضرت امام خواسته بودند.

وی ادامه داد: جامعه مدرسین بعضی وقت ها به وسیله حاج احمد آقا پیامشان را به امام می دادند و امام به وسیله حاج احمد آقا جواب می دادند. ما واقعا تجربه کردیم که در تمام موارد حتی نصف کلمه هم اختلاف نبود بین مطلبی که امام می فرمودند و یا مطلبی که از طرف ما و دیگران باید به امام می رسید. عین مطلب را خدمت امام می رساند و بعد نتیجه می گرفتیم. این عقیده من نسبت به ایشان است که امانتدار و صد در صد مورد اعتماد امام و مورد اعتماد دیگران بود.

آیت الله مقتدایی در خصوص تبعات منفی تردید و تشکیک در نامه های حضرت امام برای کشور و آینده انقلاب گفت: این تردیدها نتیجه خوبی برای کسانی که تردید ایجاد می کنند ندارد؛ اینها باید از عاقبتش بترسند و دست بردارند. امام یک بنده مخلص خدا بود و اذیت کردن راه امام و هدف امام نتیجه خوب دنیوی و اخروی ندارد. من نمی خواهم دلیل اینها را بیاورم و همین قدر می گویم که این حرف ها برای مردم قابل پذیرش نیست. مردم هم امام را می شناسند و هم حاج احمد آقا را شناخته اند و امانتداریش را می دانند. غیر از اینکه بر علیه خودشان و تخریب خودشان منتهی شود، چیز دیگری گیر آنها نمی آید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی حاج احمد خمینی آیت الله مقتدایی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی در ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع یک کار ماندگار انجام دهد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع استاندارد با محوریت بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و اداره‌کل استاندارد استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: همه آزمایشگاه‌ها در زیست‌بوم صنعت استان باید مبتنی بر این سه ضلع باشد و تنها در این صورت کارآمدی حاصل می‌شود.

مالک رحمتی در جلسه شورای استاندارد استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اصل موضوع ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع مورد تایید است و آذربایجان شرقی باید در این زمینه یک کار الگو و ماندگار انجام دهد.

وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه سازمان استاندارد دانست و گفت: اعتماد مردم امانتی است که باید از آن حفظ و مراقبت کنیم و هرکاری که برای افزایش کیفیت خدمات استاندارد نیاز است انجام دهیم.

وی افزود: لازم است در کنار نشان استاندارد، ویژگی‌هایی که باعث رقابت‌پذیری و اعتماد بیشتر مردم می‌شود را هم مورد استفاده قرار دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی گزارش‌ها درخصوص طولانی بودن روند بازرسی کالاهای وارداتی در مبادی ورودی استان مطرح کرد: انتظار داریم که در این زمینه طبق استانداردها عمل شود.

وی همچنین بر ارزیابی دقیق کالاهای صادراتی تاکید کرد و گفت: رشد تولید و استمرار صادرات در گرو صادرات محصولات باکیفیت و استاندارد است و اگر کوچک‌ترین غفلتی در این زمینه صورت گیرد آبروی کشور و اعتبار یک صنعت دچار مشکل می‌شود.

وی با اشاره به نقش نان در معیشت و سلامت مردم، بر تعریف استانداردهای لازم در زمینه تولید نان و نظارت بر رعایت آن تاکید کرد.

رحمتی همچنین به آغاز سفرهای نوروزی اشاره و بیان کرد: رعایت استانداردها در مراکز رفاهی بین‌راهی به صورت جدی مورد بازرسی و نظارت کارشناسان استاندارد قرار گیرد.

در این جلسه مصطفی صحرایی، مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد این اداره‌کل در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، به گفته وی در مدت یادشده ۱۹۱ پروانه استاندارد در استان صادر شده و درآمدهای استاندارد ۵۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت آیت الله خامنه‌ای از چگونگی آشنایی‌شان با حاج احمد آقا
  • سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • آذربایجان شرقی در ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع یک کار ماندگار انجام دهد
  • آیت‌الله موسوی خوئینی: آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند؛ آنها باید بدانند که در امر حکمرانی، پیروزی سرانجام با اکثریّت است/ مدیران و حامیان وضع طاقت‌فرسای امروز، به جای سازوکارهای علمی و عقلانی، دین و مقدّسات را هزینه می‌کنند
  • آمار باورنکردنی ستاره رئال: با او نمی‌بازید!
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است
  • حجت الاسلام والمسلمین رفیعی: امید به خداوند باید همراه با تلاش و کوشش باشد
  • دو چهره شاخص مورد اعتماد امام چه کسانی بودند؟
  • آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند