Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:44:52 GMT

یاران سردار آزمون به مصاف ویارئال می‌روند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۵۹۲۶

یاران سردار آزمون به مصاف ویارئال می‌روند

تهران- ایرنا- قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا برگزار شد. زنیت روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد، در این مرحله به مصاف ویارئال اسپانیا می‌رود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، پس از پایان مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، قرعه‌کسی مرحله بعدی این مسابقات برگزار شد. مسابقات رفت این مرحله 16 اسفند و دیدارهای برگشت 23 اسفند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنیت در این مرحله با تیم صاحب‌نام ویارئال روبرو می‌شود.
دینامو زاگرب کرواسی هم که صادق محرمی را در اختیار دارد، در این مرحله باید به مصاف بنفیکا پرتغال برود.
مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بر اساس برنامه زیر برگزار می‌شود:
چلسی - دیناموکیف
اینتراخت فرانکفورت - اینترمیلان
دیناموزاگرب - بنفیکا
ناپولی - سالزبورگ
والنسیا - کراسنودار
سویا - اسلاویا پراگ
آرسنال - رن
زنیت - ویارئال
ورزشی ** 2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ اروپا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد

 به گزارش تابناک، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا یا یک انتقال جذاب همراه بود. جایی که سردار آزمون مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار گرفت و با قراردادی قرضی شاگرد ژوزه مورینیو شد. آزمون هر چند در ابتدای کار آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفت، اما ظرف ماه‌های اخیر ۳ گل برای رم به ثمر رسانده، یک پنالتی گرفته و یک پاس گل هم داده است.

این آمار وقتی جذابتر می‌شود که بدانیم آزمون تنها ۵۰۰ دقیقه در ترکیب رم قرار گرفته. یعنی به ازای هر ۱۰۰ دقیقه یک تأثیر روی گل‌های رم گذاشته است. دانیله ده‌روسی- سرمربی جوان رم - اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های سردار دارد و بیشتر از مورینیو او را در خط حمله به کار گرفته است. حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ده‌روسی سردار را به بلوتی ترجیح داد و مهاجم تیم ملی ایتالیا را به فیورنتینا فروخت تا فوروارد ایرانی خود را حفظ کند.

حالا و با توجه به اینکه قرارداد قرضی آزمون رو به اتمام است، چند باشگاه اروپایی برای جذب او اقدام کرده‌اند. از جمله فولام انگلیس که همچنان برای پر کردن جای خالی الکساندر میتروویچ- مهاجم فعلی الهلال عربستان- دنبال گزینه‌ای مناسب است و البته در این مسیر می‌کوشد تا آزمون را شکار کند.

فنرباغچه ترکیه، رئال بتیس اسپانیا و ناپولی و بولونیا در سری آ هم خواهان جذب آزمون هستند. هر چند این اقدامات خیلی رسمی نشده، اما این تیم‌ها علاقه به آزمون را به گوش مهاجم تیم ملی رسانده‌اند. ناپولی به تازگی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی فصل بعد استخدام کرده و بولونیا هم تیاگو موتا- هافبک سابق تیم ملی ایتالیا- را روی نیمکت دارد.

سردار، اما میان تمام این شایعات موضع سکوت را در پیش گرفته است. او فعلا تمرکز خود را روی حضوری موفق در سری آ و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل لورکوزن گذاشته است و هنوز کسی از آینده آزمون خبر قطعی ندارد، به خصوص که بند خرید دائمی او از لورکوزن بیش از ۱۲ میلیون یورو است. به همین دلیل احتمال جدایی سردار از رم وجود دارد و باید به این شایعه بیشتر از قبل توجه کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
 

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی