Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:29:40 GMT

بازنگری طرح هادی مشگین شهر جای سوال دارد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۰۵۷

بازنگری طرح هادی مشگین شهر جای سوال دارد

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازنگری طرح جامع مشگین شهر صرفه و صلاح شهر و شهروندان را در نظرنگرفته ، از نحوه بازنگری در طرح هادی مشگین شهر انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز جمعه در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی مشگین شهر افزود: در این طرح شاهد اعمال نفوذ برخی افراد و اعمال سلیقه شخصی هستیم که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: اجرای این طرح موجب نارضایتی عمومی ، تبعات سوء اجتماعی و نیز تضییع حقوق شهروندان قانون مدار و پایبند به قانون خواهد شد.
صمدی افزود: کاهش محدوده قانونی و حریم شهر از جمله خارج شدن پارک جنگلی و پارک سبلان از محدوده شهر ، کاهش محدوده ورودی شهر از طرف دروازه اهر و چند مورد دیگر کاملا غیر عادی می باشد.
او گفت: جای بسی تاسف و تعجب است که محدوده شهری برای سال 81 ، هزار و 223 هکتار در نظر گرفته شده بوده که این رقم برای هفت سال آینده هزار و 47 هکتار پیش بینی شده است.
فرماندار مشگین شهر با اشاره به افزایش جمعیت جوان شهری و نیاز به افزایش اراضی با کاربری مسکونی و توسعه آتی این شهر بر لزوم افزایش محدوده قانونی و کاربری های مسکونی در بازنگری طرح جامع تاکید کرد.
صمدی بیان کرد: طرح جامع و تفصیلی شهر باید به عنوان طرح توسعه متوازن شهری تهیه ، تدوین و تصویب شود، نه اینکه بصورت محدوده دندان موشی و در راستای ساماندهی تخلفات قبلی انجام شود.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار مشگين شهر شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان از باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ جالب است بدانید گرگ ایرانی که بارها علاقه‌اش را به تمدن کهن ایران نشان داده است، بخشی از باشگاه خود را به سبک تخت جمشید طراحی کرده است.

چوپان به تازگی تصویری از این بخش باشگاه خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

کد خبر 849002 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی

دیگر خبرها

  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • هادی چوپان از باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی