Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور البرز گفت: اجری مکانیزه طرح زوج و فرد تردد خودروها در کرج در صورت واگذاری دوربین های پلاک خوان به پلیس امکان پذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سرهنگ غلامعلی شرق ضمن اعلام این خبر گفت:  از ۱۳۰ دوربین شهری نصب شده در کرج ۷۰ دوربین قابلیت پلاک خوانی دارد که از این ظرفیت باید بیش از پیش بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای رصد و اعمال قانون تخلف های ترافیکی ضرورت دارد دوربین های پلاک خوان در اختیار پلیس قرار گیرد.   رئیس پلیس راهور البرز اظهار داشت: برای کنترل محدوده زوج و فرد آخر سال نیروی انسانی کافی برای قرار دادن در ابتدای تمام معابر ورود و خروج به محدوده و همچنین کنترل ترافیک شهر نداریم.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به گفته فرمانده کل انتظامی کشور، درحال حاضر ماموران ما مجهز به ۲۰ هزار دوربین البسه هستند و به ۱۵۰ هزار دوربین دیگر هم نیاز داریم.

سردار رادان می‌گوید، پلیس به لحاظ زیرساختی و فنی، آمادگی کامل دارد، اما پول کافی برای تجهیز البسه به دوربین نداریم.

­نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال گذشته موضوع دوربین‌های لباس را به قانون تبدیل کردند و براساس این قانون پلیس موظف است با بودجه‌ای که دولت به آنها می‌دهد، تا پایان امسال علاوه بر البسه، اماکن و خودرو‌ها را نیز به دوربین مجهز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر