Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- خطيبان جمعه هرمزگان در خطبه هاي اين هفته نماز با اشاره به حمايت هاي ويژه مردم از انقلاب و ارزش هاي ديني و اسلامي تاکيد کردند: مسوولان بايد هر چه سريعتر اوضاع اقتصادي کشور را ساماندهي و بر بازارها نظارت ويژه اي داشته باشند تا از سختي و مشقت مردم کاسته شود.

به گزارش ايرنا، امامان جمعه هرمزگان با اشاره به مشکلات معيشتي مردم ، تصريح کردند: مسوولان در حل مشکلات بايد بر توانمندهاي داخلي تکيه کنند و چشم اميد به اروپايي ها نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشاره به بيانيه مهم مقام معظم رهبري در چهل سالگي انقلاب اسلامي با عنوان گام دوم انقلاب و توجه ويژه به مسايل مطرح شده در اين بيانيه از ديگر محورهاي صحبتهاي خطيبان جمعه هرمزگان در خطبه هاي اين هفته بود.
حضرت‌ آيت ‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در بيانيه ‌اي خطاب به جوانان و آينده‌سازان ايران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌هاي انقلاب اسلامي را در هفت فصل تبيين کردند.
امامان جمعه هرمزگان در بخش ديگري از صحبتهاي خود با اشاره به ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بيان داشتند: حضرت فاطمه زهرا (س) نسخه و الگوي جامع و کامل نه تنها براي مسلمانان بلکه براي زنان هميشه تاريخ است.
**قشم
امام جمعه قشم گفت: مرحله سوم پالايشگاه ستاره خليج فارس با وجود تحريم هاي مختلف، هشت ماه زودتر از موعد مقرر به نتيجه رسيد که اين امر نشان از توانمندي متخصصان داخلي دارد.
حجت الاسلام ميثم تارَم در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته قشم افزود: انجام اين امر در راستاي بيانيه دوم انقلاب است که از سوي مقام معظم رهبري مطرح شد.
وي ادامه داد: نگاه واقع بينانه به نقاط قوت و ضعف دوران 40 ساله انقلاب اسلامي و اميد به آينده از مهمترين ويژگي‌هاي بيانيه گام دوم انقلاب به‌‌شمار مي‌رود.
امام جمعه قشم اظهار داشت: مديران صنعت خودروسازي کشور نيز بايد با استفاده از تخصص داخلي اين حوزه را سامان دهند.
وي افزود: مسوولان بايد در حوزه قاچاق و تغذيه و به ويژه گوشت براي بهبود اوضاع تلاش کنند.
تارَم ادامه داد: هر گاه کشور از اهداف انقلاب فاصله با مشکلات مختلف رو برو شد که توجه به اين مساله پيشرفت‌هاي شگرفي را به همراه داشته است.
وي در بخش ديگري از خطبه هاي خود گفت: حضور کم رنگ 20 کشور از 80 کشور دعوت شده به نشست ورشو نشانه‌ ناکامي دشمن در مسير مقابله با جمهوري اسلامي است.
**پارسيان
امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان با انتقاد از اوضاع اقتصادي کشور، گفت: مردم با مشکلات معيشتي بسياري مواجه هستند و مسوولان بايد فکري به حال اين موضوع داشته باشند.
حجت الاسلام هادي ميرزايي با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي توسط مقام معظم رهبري ، افزود: يکي از مهمترين مسائل اين پيام و نامه راهبردي مقام معظم رهبري ، خطاب به جوانان است و جوانان بايد قدر اين دوران را بدانند.
وي ابراز داشت: دشمن سعي مي‌ کند ما ندانيم در کدام نقطه ايستاده‌ايم اما با اين بيانيه رهبر معظم انقلاب اسلامي نشان دادند که ما در بلنداي تاريخ قرار داريم.
**سيريک
امام جمعه شهرستان سيريک با تبريک ميلاد باسعادت حضرت زهرا (س) ، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در همه امور همچون پاکدامني، عبادت و علم و دانش و ولايتمداري سرآمد بودند.
حجت الاسلام حسن حيدري در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه سيريک با اشاره به سفر اخير رييس جمهوري به هرمزگان ، اظهار داشت: همزمان با اين سفر مرحله سوم پالايشگاه ستاره خليج فارس زودتر از موعد مقرر افتتاح شد که به همت قرارگاه سازندگي سپاه پاسداران و در لبيک عملي به بيانيه گام دوم انقلاب ساخته شد.
وي با اشاره به ورود سپاه به مساله صيد غيرمجاز کشتي ها، افزود: اين اقدام سپاه در راستاي احقاق حقوق صيادان مظلوم انجام شد و بسيار قابل تقدير است.
امام جمعه سيريک مهمترين راهکار حل مشکلات اقتصادي کشور را تاکيد بر توانمندي و ظرفيت هاي داخلي عنوان کرد و گفت: مسوولان بايد مراقب باشند تا فريب اروپايي ها را نخورند زيرا که آنها با مکر و حيله عمل مي کنند.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است