Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:15:02 GMT

خبرهای کوتاه از نیروی انتظامی استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۵۱۹

خبرهای کوتاه از نیروی انتظامی استان خوزستان

سه میلیارد ریال کالای قاچاق در آبادان کشف شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان سردار حیدر عباس زاده روز جمعه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی آبادان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مظنون شده و وفق مقررات خودروی مذکور را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 25 دستگاه موتور کولر گازی، 25 دستگاه پنل کولر گازی، 96 عدد فلاسک چای، 48 عدد کیف چرمی، 27 عدد چمدان، هشت دستگاه جاروبرقی و یک هزار و 986 عدد انواع لوازم آشپزخانه فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

**سارق حرفه ای در بهبهان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: سارق حرفه ای منزل با 10 فقره سرقت در عملیات غافلگیرانه پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بهبهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 با تلاش اطلاعاتی یک سارق حرفه ای و سابقه دار به هویت 'ع-پ' را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ پاپی بیان کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شده و متهم نیز در تحقیقات اولیه پلیس به 10 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

**دستگیری سارقان حرفه ای احشام با هشت فقره سرقت در هفتگل
فرمانده انتظامی هفتگل از دستگیری سارقان حرفه ای احشام با هشت فقره سابقه سرقت در این شهرستان طی عملیات ضربتی مأموران پلیس خبر داد.
سرهنگ علی تقدسی خو در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی از نقاط هفتگل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات گسترده مأموران انتظامی 2 سارق حرفه ای که سابقه چندین فقره انواع سرقت در شهرستان هفتگل را در پرونده خود داشتند، شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
در 26 دی امسال فرمانده انتظامی هفتگل از دستگیری سارق حرفه ای احشام با 14 فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داده بود.

**سارق حرفه ای در دام پلیس شوش گرفتار شدند
فرمانده انتظامی شوش از دستگیری 2 سارق حرفه ای با 11 فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا بهاروند درتشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در برخی مناطق شهرستان شوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 شوش با تحقیقات تخصصی و گشت زنی هدفمند، 2 سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
7280/7152/7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان خوزستان چای سرقت شناسایی و دستگیر نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی غروب یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

کد خبر 6097541

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد