Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی قم از عضویت حدود ۵ هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امین مقومی،رئیس سازمان نظام مهندسی قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با اشاره به تعداد مهندسان استان قم اظهار کرد: در استان حدود ۵ هزار مهندس در رشته‌های مختلف همچون عمران و ترافیک عضو سازمان نظام مهندسی استان قم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:سازمان نظام مهندسی استان قم رتبه برتر را در کشور در زمینه صدور شناسنامه فنی ساختمان‌ها در کشور کسب کرده است.

مقومی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی استان قم به دنبال غیرحضوری کردن خدمات خود به مردم و تبدیل به یک سازمان الکترونیکی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم افزود: خدمات این سازمان به مساجد و حسینیه‌ها در قم به صورت رایگان است، همچنین سازمان نظام مهندسی استان همکاری‌هایی را با حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد.

مقومی نظارت بر مهندسان را از جمله وظایف سازمان نظام مهندسی استان قم دانست و تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی در صنعت ساختمان اهمیت زیادی دارد و تولیدات خوبی را در شهرک‌های صنعتی استان قم داریم.

وی ادامه داد: برای حمایت از اشتغال در استان قم باید از مهندسان بومی این استان در پروژه‌های ساختمانی قم استفاده شود، این مهندسان قطعا استفاده از تولیدات بومی استان را در اولویت خود قرار می‌دهند.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم افزود: مردم باید مهندسان را به عنوان مشاوران امین خود در نظر بگیرند تا هزینه‌هایشان در ساخت و ساز کاهش و کیفیت احداث ساختمان‌ها افزایش پیدا کند، استفاده از مهندسان متخصص، عمر ساختمان‌ها را بالا خواهد برد.

مقومی توجه به معماری داخلی ساختمان‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: توجه به تاسیسات و معماری داخلی ساختمان‌ها، خسارت‌ها را در زلزله‌ها کاهش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بند‌های سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در زمینه خانواده، بازنگری در بخش مسکن با محوریت خانواده است و سازمان نظام مهندسی استان قم آمادگی دارد که در این زمینه با مدیران ملی و استانی همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان