Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه چلسی به مجازاتی که فدراسیون جهانی فوتبال برای آبی‌پوشان لندن در نظر گرفته است، اعتراض کرد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به حکم انضباطی فیفا علیه این باشگاه برای پرونده جذب بازیکنان خارجی زیر سن قانونی اعتراض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهان فوتبال امروز (جمعه) با انتشار بیانیه‌ای از محرومیت آبی‌پوشان لندن از خرید بازیکن در دو پنجره نقل‌وانتقالات بعدی (تا تابستان 2020) به دلیل 29 مورد تخطی از قانون ممنوعیت خرید بازیکنان خارجی زیر سن قانونی خبر داد که در نتیجه آن آینده برخی از بازیکنان قرضی این تیم از جمله متئو کواچیچ و گونسالو ایگواین هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

باشگاه چلسی در واکنش به این موضوع بیانیه‌ای در سایت رسمی خود منتشر کرده است و در آن با تأکید بر ناعادلانه خواندن تصمیم فیفا و همکاری‌اش با این سازمان در تمام فرآیند  تحقیقات، از اقدام این باشگاه برای فرجام خواهی نسبت به حکم صادره خبر داده است.

فوتبال جهان| چلسی از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم شد

 

محرومیت در نظر گرفته شده برای چلسی این تیم را تا تابستان سال 2020 از خرید یا اضافه کردن هر بازیکن به ترکیبش به هر نحو (به جز بازیکنانی که متعلق به این تیم بوده و به تیم‌های دیگر قرض داده شده‌اند) باز می‌دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا چلسی فیفا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی