Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@03:06:53 GMT

حضور رسمی دومین بازیکن ژاپنی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۶۲۸

یکی از تغییرات مهم و البته عجیب ترکیب پدیده در دیدار امروز نشاندن مرتضی منصوری برای اولین بار در بازی های این فصل بود. یحیی گل محمدی که شناخت کاملی از بازیکنان خود دارد در بازی امروز با بیرون گذاشتن منصوری، با توجه به تمرینات هفته اخیر، محمد آقاجان پور را در دفاع راست به کار گرفت تا علاوه بر بازی گرفتن از بازیکن آماده خود، یکی از نفرات خوب تیم امید که اخیرا از اردوی این تیم به مشهد بازگشته است را خوش فرم و آماده بازی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نکته جالب این تغییر استراتژیک یحیی، در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق افتاد. زمانی که آقاجان پور با استارت و نفوذ به موقع خود ارسالی دیدنی به محوطه تیم سپیدرود کرد و پرواز شاکری و ضربه سر فنی او، اولین گل را برای پدیده به همراه داشت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد