Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@05:03:47 GMT

سردارآزمون بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۸۰۴

سردارآزمون بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد

ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت روسیه به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون با درخشش مقابل فنرباغچه ترکیه به عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا انتخاب شد.

ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت در جریان بازی دیشب دو گل زده و یک پاس گل داد تا زمینه‌ساز صعود تیمش به دور بعدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داکا بازیکن سالزبورگ، پابلو سارابیا هافبک سویا و هادسون اودوی بازیکن چلسی دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته بودند.

   

سردار آزمون که هفته قبل حضور تعویضی برابر فنرباغچه داشت، نمایش خیره کننده خود در بازی برگشت را در دقیقه ۷۶ تکمیل کرد و پاس در عمق آرتم ژیوبا را با توپ‌گیری از مهمت توپال، کاپیتان فنرباغچه و زننده گل اول این تیم، با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد تا درآستانه صعود قرار بگیرد.

زنیت سن پترزبورگ که از دقیقه ۸۰ آنتون زابولوتنی را به جای سردار آزمون در ترکیب داشت، با نمایش خیره کننده ملی پوش ایرانی خود به برتری ۳ بر یک برابر فنرباغچه رسید و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد. سردار آزمون علاوه بر زدن دو گل و دادن یک پاس گل، ۶ شوت به سمت دروازه زد که چهار شوت داخل چارچوب بود و در ۶ نبرد تن به تن برتری داشت، سه پاس کلیدی داد و دو دریبل موفق از خود ثبت کرد تا با این عملکرد فوق‌العاده، نمره ۱۰ از ۱۰ را بگیرد و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

آزمون در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در ۱۰ مسابقه پلی‌آف و دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل برای روستوف به ثمر رساند و در همین فصل در چهار بازی لیگ اروپا یک گل زد. این ستاره ملی پوش ایرانی در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز دو بازی در لیگ اروپا برای روبین کازان انجام داد که در آن مقطع نیز یک گل به ثمر رساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سردار آزمون لیگ اروپا بازیکن هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم