Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@16:33:47 GMT

برای اعتراض به گرانی‌ها نمی‌خواستم کنفرانس بیایم!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۶۸۲۵

برای اعتراض به گرانی‌ها نمی‌خواستم کنفرانس بیایم!

سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید صحبت‌هایی برای جذب بازیکن انجام دادند اما با برخی ناملایمتی‌ها مانع جذب آن‌ها شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی بعد از کسب برد شیرین برابر سپیدرود و صعود به رتبه دوم جدول و هم امتیازی با سپاهان اصفهان در کنفرانس شرکت کرد و گفت: واقعیت این است که نمی‌خواستم به نشانه اعتراض به گرانی‌ها در این کنفرانس حرف نزنم اما به احترام خبرنگاران امروز به اینجا آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسئولان می خواهم که مدیریت بهتری برای رفع گرانی و فشارهای اقتصادی انجام دهند. توقع داریم که رسیدگی بیشتری انجام شود.  بازی در مجموع خوب بود. در نیم فصل دوم بازی ها حساس‌تر می شود. فشار زیادی به بچه های تیم آمده و در ۱۶ روز ۵ بازی انجام دادیم و باید از آنها تشکر کنم. باید برنامه ریزی بهتری باشد اما بازی کردن با تیمی مثل پرسپولیس یا نفت در آبادان کار سختی بود اما بچه ها با غیرت و پشتکار این کار را پشت سر گذاشتند. برنامه بازی ها طوری است که استراحت بیشتری داشته باشیم. در نیمه اول و نیمه دوم به موقع گل زدیم و به حریف موقعیت ندادیم. این امتیاز و بازی برای ما راضی کننده بود و بتوانیم در بازی های بعدی هم امتیازات را بگیریم.

 

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو درباره فشردگی بازی‌ها و نحوه بازی تیمش در نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت تر می شود. فشردگی بالا می رود اما شاید شما انتظار دارید در هر بازی ۴ گل بزنیم که انتظار زیادی است. مهم این است که بچه ها وظیفه خود را خوب انجام دادند و در فاز هجومی و دفاعی شرایط خوبی دارند.

گل محمدی درباره زمین تمرینی پدیده نیز گفت: ما هنوز دنبال زمین هستیم. زمین منزل آباد برای تمرین خوب نیست. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و به دنبال این هستیم بعد از عید تمرینات را در شرایط بهتری ادامه دهیم. با رفتن به تهران و تمرین در آنجا تا حدی مشکلات را حل کردیم اما برای شهر مشهد امکانات بیشتری لازم است. استعداد زیادی این جا وجود دارد. حق آن هاست که چند زمین تمرین خوب داشته باشند و از پایه ها به خوبی برای آینده باشگاه استفاده کنیم.

 

وی در ادامه نشست خبری درباره اینکه دو رقیب اصلی شما درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند، گفت: آن ها آن قدر مهره دارند و از این بابت نگرانی ندارند. شاید به نفع آنها باشد که بازیکنان شان در شرایط بازی قرار می گیرند. آنها می توانند با همه قوا و بهترین شرایط بدنی مقابل ما قرار می گیرند و نباید دل خودمان را خوش کنیم.

سرمربی پدیده در ادامه گفت: صحبت هایی برای جذب بازیکنانی انجام شد اما ناهماهنگی هایی صورت گرفت که فعلا منتفی شده اما قطعی نیست. عملکرد میلاد فراهانی خیلی خوب است. از طرف دیگر بهنام برزای از نظر بدنی عقب است و باید بیشتر بازی کند. احساس می کنم که باید تمرینات بیشتری داشته باشد. امروز هم عملکرد خوبی داشت و در بازی های بعدی می تواند به ما کمک بیشتری کند.

 

یحیی گل محمدی در پایان نیز گفت: امروز هواداران ما را شرمنده کردند. یکی از دلایل برد ما هواداران بودند. انتظار نداشتم امروز این همه هوادار داشته باشیم. از تک تک آنها تشکر ویژه می کنم. امیدوارم این حمایت ها وجود داشته باشد. اولین نگاه ما در استادیوم به سکوهاست. وقتی می بینیم همه صندلی‌ها پر است دلگرم تر می‌شویم. نمی دانم با چه زبانی تشکر کنم. از آقای حمیداوی تشکر می کنم که بلیت بازی را رایگان کرد چون تاثیر زیادی برای ورود هواداران به استادیوم دارد.
وی درباره مصدومیت محمد قاسمی نژاد گفت: فکر نمی کنم او به بازی بعدی ما برسد. فکر می کنم حدود ۱۰ روز زمان لازم دارد تا به ما برسد.

پدیده شهر خودرو یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، محسن رضایی امروز در نشست «زیست عفیفانه» که با محوریت سومین نمایشگاه حجاب و عفاف و پوشاک اسلامی در ارومیه برپا شد اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع عفاف و حجاب و حتی جوانی جمعیت ورود کنند.

وی با اشاره به موضوعات و مسائلی که در حوزه عفاف و حجاب از دغدغه‌های مردم است تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، گران بودن پوشاک اسلامی، کمبود و عدم دسترسی آسان به پوشاک و محصولات حجاب، عدم توجه به جنبه‌های زیباشناختی و تنوع محصولات حجاب و نیز فراوانی، ارزانی و تنوع پوشاک نامناسب از جمله این دغدغه‌ها است.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه عفاف و حجاب ارومیه گفت: علاوه بر آن ضعف جدی در حل مشکلات اقتصادی و گسترش نارضایتی اقتصادی، واردات و قاچاق گسترده پوشاک، عدم جلوگیری از تولید لباس‌های مخالف هنجارهای دینی و نیز پشتیبانی نکردن از واحدهای تولیدی داخلی محصولات حجاب از سایر مواردی است که مردم بدان موضوعات توجه کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موضوع مهم حجاب در جامعه باید به جنبه و پیوست« فرهنگی» نمایشگاه عفاف و حجاب توجه ویژه شود.

رضایی افزود: باید عطش خرید محصولات پوشاک اسلامی همانند نمایشگاه کتاب تهران نیز در بین مردم ایجاد شده و در این رابطه باید بسترهای تبلیغات میدانی با ادبیات و ایده‌های جدید فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای اقتصاددان از فرآیند گرانی قیمت دلار در ایران | پای چه کسی وسط است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت مسکن در بازار/ موج شدید گرانی مسکن در راه است؟
  • ببینید | افشاگری یک اقتصاددان از نقشه دولت برای گرانی دلار
  • مولر: داوری‌ها در مادرید اغلب اینگونه است!
  • رسوایی در دقیقه 104: اعتراض یکپارچه بایرن علیه رئال
  • برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس
  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم