Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- تیم فوتسال سربداران سبزوار در دیدار پایانی لیگ دسته اول فوتسال خراسان رضوی، در مجموع رفت و برگشت با برتری شش بر سه برابر رعد پدافند مشهد به پیروزی رسید و قهرمان این مسابقات شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان سبزوار شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال خراسان رضوی در دو گروه هفت تیمی برگزار شد که تیم سربداران در گروه ب این مسابقات با تیمهای کارآمد قوچان، هیات فوتبال قوچان، وحدت چناران، رعد پدافند مشهد، ملی پوشان مشهد و فدک الزهرا مشهد هم گروه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جلال حسینی افزود: تیمهای رعد پدافند مشهد و سربداران به عنوان دو تیم برتر این گروه به مرحله بعدی صعود کردند و برابر تیمهای اول و دوم گروه الف که اوجن مشهد و اتحاد سرخس بودند نیز به پیروزی رسیدند.
وی ادامه داد: دیدار پایانی لیگ دسته اول فوتسال استان بین رعد پدافند مشهد و سربداران سبزوار به صورت رفت و برگشت برگزار شد که تیم سربداران هفته گذشته در مشهد با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف تن به شکست داد.
رئیس هیات فوتبال سبزوار گفت: تیم سربداران در دیدار برگشت که عصر امروز در سبزوار برگزار شد اما با نتیجه شش بر دو به پیروزی و مقام قهرمانی رقابتهای دسته اول لیگ فوتسال خراسان رضوی رسید.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال ليگ دسته اول خراسان رضوي سربداران سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!