Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی شهری به تنهایی باعث رضایتمندی مردم نمی‌شود گفت: باید دلایل تاخیر در اتمام پروژه‌ها برای مردم شفاف‌سازی شود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی عصر امروز در آئین افتتاح پروژه زیرگذر میدان آزادی کرمان با تشکر از همه کسانی که در احداث این پروژه نقش داشتند اظهار داشت: باید دید که اجرای پروژه‌های عمرانی شهری به تنهایی می‌تواند باعث رضایت‌مندی مردم شود یا کافی نیست؟ ‌

وی با بیان اینکه بعضی از جنبه‌های رضایتمندی مردم به جنبه‌های فرهنگی و شهروندی برمی‌گردد افزود: نگرش مردم به مسائل اجتماعی و آگاهی آنها به وظایف شهروندی تاثیر زیادی در ارتقای رضایت شهروندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت پل شهید الله‌دادی کرمان به روایت تصویرناکارآمدی سیستم دلیل اصلی تاخیر در پروژه‌های شهری کرمان است؛ مشکلات مالی بهانه استپروژه‌های شهری کرمان در آستانه تعطیلی قرار گرفت

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بخشی از رضایتمندی ما در شهر به نگرش ما به دیگر شهروندان برمی‌گردد گفت: باید در کنار حقوق شهروندی به وظایف شهروندی هم توجه کنیم و در کنار کارهای عمرانی باید به مسائل فرهنگی و تاثیر آن در توسعه و اقتصاد هم توجه شود.

وی با بیان اینکه باید از اهالی و کسبه اطراف میدان آزادی تشکر کنم که با شکیبایی آنها این پروژه به اتمام رسید گفت: ما باید یک آسیب‌شناسی در زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها داشته باشیم و دلایل و مشکلات بر سر راه پروژه‌ها را بررسی کنیم.

فدایی با عنوان این که چهار حالت برای تاخیر در اتمام پروژه‌ها وجود دارد و در حالت اول ممکن است زمان‌بندی ما از ابتدا اشتباه باشد افزود: در حالت دوم با علم به اینکه امکان اجرای پروژه در زمان اعلام شده وجود ندارد اما برای دلخوشی عده‌ای این مسئله را مطرح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حالت سوم برآورد ما درست است و امکان اتمام پروژه در زمان اعلام شده وجود دارد اما تعهدی به اتمام پروژه در زمان اعلام شده نداریم گفت: در حالت آخر اتفاقات و عوامل غیرمترقبه‌ای پیش می‌آید که اتمام پروژه را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید برای مردم شفاف صحبت کرد و دلایل تاخیر در اتمام پروژه را برای آنها مطرح کنیم افزود: امروز باید دلایل عدم اتمام پروژه پل ابوذر و تله کابین کرمان که قرار بود اسفندماه به اتمام برسند برای مردم توضیح داده شود.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: شرکت‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی با چالش جدی مواجه هستند و باید برای تامین سرمایه در گردش اقدام اساسی صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: بازگشت حقوق دولتی معادن به استان نیاز به قانون دارد و برای تغییر محل هزینه‌کرد باید مرجع قانونی داشته باشیم که کار در این زمینه به خوبی دارد پیش می‌رود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در کشور همه از بانک‌های خصوصی گلایه دارند، تصریح کرد: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

به گزارش ایسنا، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در اقتصاد باید ساختار درستی داشته باشد، از شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی به‌عنوان نمونه‌هایی از ساختارهای مناسب در این زمینه نام برد و گفت: مردم باید در فضای آرام برای سرمایه‌گذاری بیایند.

وی اظهار کرد: رتبه فضای کسب و کار استان کرمان در سال گذشته به رتبه چهارم کشوری ارتقا پیدا کرد و این وضعیت باید در کسب و کار استان هم دیده شود، هرچند هم‌اکنون هم شاهد آثار مثبت آن هستیم.

حسن زاده تصریح کرد: اقداماتی که در سال گذشته در استان کرمان آغاز شده، در راستای شعار سال جاری است و تیم اقتصادی استان خوشحال است که در مسیر درستی حرکت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: مردم استان کرمان هم دارای سرمایه هستند و هم دوست دارند برای سرمایه‌گذاری و تولید پای کار آیند، اما بلد نیستند و از اتاق بازرگانی کرمان درخواست داریم، بحث آموزش را برای ورود سرمایه مردم به تولید دنبال کند.

وی از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و این برنامه را فرصتی مناسب برای توسعه استان برشمرد.

حسن زاده در پایان با تاکید بر راه‌اندازی کمیته آموزش اظهار کرد: وام‌های تبصره‌ای در استان کرمان به‌ سمت مهارت و فنی و حرفه‌ای رفته، زیرا فردی که مهارت داشته باشد، مسیر را پیدا می‌کند اما فردی که آموزش ندیده، نمی‌تواند پیشرفت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی