Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@04:07:31 GMT

ضروت نظارت بیشتر دستگاههای متولی بر بازار

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۵۱۸

رئیس دادگستری گچساران در نشست شورای اداری ضروت نظارت بیشتر دستگاه‌های متولی بر بازاراین شهرستان با اشاره به افزایش و اختلاف زیاد قیمت اجناس در بازار دوگنبدان گفت: برخی مغازه داران اجناس را بسیار بالاتر از قیمت مصوب و حتی شهر‌های همجوار می‌فروشند.
غریب پور با هشدار به مدیران صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار افزود: در صورتی که مدیران در انجام وظیفه خود اهمال و سهل انگاری کنند، دستگاه قضایی با آن‌ها برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز خرید‌ها افزایش دارد گفت: لازم است دستگاه‌های عضو ستاد تنطیم بازار، روزانه وضعیت بازار را رصد و با متخلفان برخورد کنند.
سرپرست فرمانداری گچساران هم گفت: ۳۲۰ کلاس درس در ۴۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

خوان پایه افزود: طرح اسکان مهمانان نوروزی با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری دوگنبدان اجرا می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی محمدعلی کاوسی در بازدید از شهرستان زیرکوه، بیان کرد: بر اثر تشدید بارندگی در شهرستان زیرکوه سد ۱۲ امام به طول کامل آبگیری شده است و احتمال بروز خطر برای ساکنان روستای پایین دست وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: به دنبال دستور فرماندار شهرستان مبنی بر تخلیه شبانه‌روزی روستا، تیم‌های هلال احمر شهرستان نسبت به انتقال اهالی روستا اقدام کردند.

کاوسی گفت: ۵۶ خانوار روستای نوده با یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به صورت فوری به شهر آبیز این شهرستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: این افراد در حسینیه و مدرسه کاردانش شهر آبیز اسکان داده شدند.

کد خبر 6088260

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو