Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:06:53 GMT

آمار نگران کننده برانکو؛ متزلزل در خارج از خانه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۵۸۲

آمار نگران کننده برانکو؛ متزلزل در خارج از خانه

یکی از پوئن‌های ویژه پرسپولیس در فصل گذشته پیروزی‌های جالب توجه خارج از خانه بود که اینبار در لیگ هجدهم ماجرا برعکس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل هشت بازی خارج از خانه داشته که تنها دو بازی را با پیروزی به پایان رسانده است. این در حالی است که این آمار در فصل گذشته با پیروزی‌های جالب توجه خارج از خانه آنها به یکی از پوئن‌های مثبت آنها برای دستیابی به امتیازات لازم قهرمانی تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو برد خارج از خانه این فصل پرسپولیس مربوط به دیدار برابر پدیده مشهد و ماشین سازی است. آنها برابر استقلال که دیدار خارج از خانه محسوب می‌شد به تساوی رسیدند، سپاهان، سایپا، نفت آبادان و استقلال خوزستان نیز به تساوی رسیدند و یک شکست نیز مقابل فولاد در کارنامه خارج از خانه این فصل‌شان ثبت شده است.


اکنون شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری خارج از خانه دیگر مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهند گرفت. تیمی که به شدت با توجه به شرایط جدول و فرار از سقوط به امتیازات این بازی نیاز دارد و باید دید قادر خواهند بود این آمار را تغییر دهند یا همچنان شرایط در دیدارهای خارج از خانه برای آنها سخت پیش خواهد رفت.


پرسپولیس فصل گذشته تنها برابر ذوب آهن در خارج از خانه شکست خورده بود و برابر فولاد و سپاهان به تساوی رسید و دیدارهای بعدی خود را با پیروزی خاتمه داده بود! یک آمار خیره کننده در بازی‌های خارج از خانه که سهم زیادی در قهرمانی مجدد آنها داشت.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه‌اش گلباران کنند و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن‌ها در همان ۳۵ دقیقه نخست بازی نسخه دی‌زربی و شاگردانش را پیچیدند و ۲ مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی‌بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی