Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@04:45:09 GMT

آمار نگران کننده برانکو؛ متزلزل در خارج از خانه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۵۸۲

آمار نگران کننده برانکو؛ متزلزل در خارج از خانه

یکی از پوئن‌های ویژه پرسپولیس در فصل گذشته پیروزی‌های جالب توجه خارج از خانه بود که اینبار در لیگ هجدهم ماجرا برعکس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل هشت بازی خارج از خانه داشته که تنها دو بازی را با پیروزی به پایان رسانده است. این در حالی است که این آمار در فصل گذشته با پیروزی‌های جالب توجه خارج از خانه آنها به یکی از پوئن‌های مثبت آنها برای دستیابی به امتیازات لازم قهرمانی تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو برد خارج از خانه این فصل پرسپولیس مربوط به دیدار برابر پدیده مشهد و ماشین سازی است. آنها برابر استقلال که دیدار خارج از خانه محسوب می‌شد به تساوی رسیدند، سپاهان، سایپا، نفت آبادان و استقلال خوزستان نیز به تساوی رسیدند و یک شکست نیز مقابل فولاد در کارنامه خارج از خانه این فصل‌شان ثبت شده است.


اکنون شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری خارج از خانه دیگر مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهند گرفت. تیمی که به شدت با توجه به شرایط جدول و فرار از سقوط به امتیازات این بازی نیاز دارد و باید دید قادر خواهند بود این آمار را تغییر دهند یا همچنان شرایط در دیدارهای خارج از خانه برای آنها سخت پیش خواهد رفت.


پرسپولیس فصل گذشته تنها برابر ذوب آهن در خارج از خانه شکست خورده بود و برابر فولاد و سپاهان به تساوی رسید و دیدارهای بعدی خود را با پیروزی خاتمه داده بود! یک آمار خیره کننده در بازی‌های خارج از خانه که سهم زیادی در قهرمانی مجدد آنها داشت.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس پس از شکست پیکان چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این چند روز تعطیلی برای تیم ما در این فرصت خوب است، چون پنج بازی فشرده داشتیم.

به گزارش مشرق، اوسمار لوس ویرا سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: ابتدا به تمام مردم ایران سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید برای همگی پررونق باشد. این چند روز تعطیلی برای تیم ما در این فرصت خوب است، چون پنج بازی فشرده داشتیم. این بازی حساس بود، چون بعد از دربی بود و کمی بازی احساسی دنبال شد و اول بازی برای ما آنطور که انتظار داشتیم نبود. از کار بازیکنانم راضی هستم، به خاطر اینکه چیزی که می‌خواستیم در زمین ارائه کردند. زمانی که ۲ بر صفر جلو بودیم فضای برای حمله ما بیشتر بود، اما متأسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: پیکان خوب دفاع می‌کند و اگر تیمی نتواند با سیستم این تیم کنار بیاید به مشکل می‌خورد. خدا را شکر ما توانستیم رو به جلو برویم و دو گل بزنیم. از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به ما انرژی دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره دلایل فرصت‌سوزی بازیکنان این تیم گفت: موافقم که ما باید این مشکل را حل کنیم، اما من به‌عنوان یک مشکل به آن نگاه نمی‌کنم. به‌عنوان کم دقتی در ضربه آخر است، چون ما گل می‌زنیم ولی نمی‌توانیم تعداد گل‌ها را زیاد کنیم. شاید کمی به خاطر خستگی بچه‌ها بوده است. من به‌عنوان یک مشکل نگاه نمی‌کنم، ولی سعی می‌کنیم در تمریناتی که داریم قسمت آخر را هم درست کنیم.

اوسمار در پاسخ به این پرسش که آیا از دست دادن موقعیت‌ها او را نگران نمی‌کند، تأکید کرد: نگران می‌شوم، اما من بیشتر نگران می‌شدم اگر این موقعیت‌ها را درست نمی‌کردیم. من مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم و از موقعیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

«علی نعمتی بهترین بازیکن دربی بود، اما امروز در ترکیب اصلی جا نداشت. دلیل این اتفاق چه بود؟»، وی در پاسخ به این سؤال یادآور شد: من از تمام بازیکنانم مطمئنم و وقتی وارد زمین می‌شویم به آنها اعتماد دارم. نعمتی فصل گذشته تمام بازی‌ها را انجام داد و تا الان هم در دفاع چپ بازی می‌کرد. با اینکه پست اصلی او دفاع وسط است، اما در دو بازی قبل فرشاد فرجی در پست او خوب کار کرده است. ما به خاطر احترام به عملکرد فرشاد فرجی، او را بازی دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش ریتم خوبی پیدا کرده و آیا نگران این نیست که بازیکنان ملی‌پوش سرخپوشان بعد از اردوی تیم ملی بار دیگر دچار اُفت شوند، تصریح کرد: نه آنطور نگرانی ندارم. تقریباً ۲۱ روز تا بازی با گل‌گهر داریم و در شش هفت روز آینده بچه‌ها می‌توانند استراحت کنند. به نظرم برای هر بازیکنی حضور در تیم ملی یک افتخار است و بچه‌ها باید از این فرصت برای استراحت استفاده کنند و آماده به تمرین بازگردند.

اوسمار راجع به عملکرد اوستون ارونوف نیز توضیح داد: وقتی بازیکنان جدید به ما اضافه شوند شاید کمی طول بکشد که آنها هماهنگ شوند. شاید بعضی جزئیات را هواداران و رسانه‌ها نبینند، ولی به نظرم در حال هماهنگ‌تر شدن هستند. هم ارونوف و هم عبدالکریم حسن بهتر می‌شوند و امیدوارم هر چه می‌گذرد هماهنگ‌تر شوند.

خبرنگاری با یادآوری اینکه قرارداد سرمربی سرخپوشان در پایان فصل تمام می‌شود و از او پرسید که آیا درخواستی برای تمدید داشته است یا نه، گفت: بله! قرارداد من آخر فصل تمام می‌شود. هنوز چیزی به من نگفتند که بمانم یا نه. وقتی آنها چیزی نگفتند، من که نمی‌توانم بگویم می‌مانم یا نه!

دیگر خبرها

  • خوشحالی بارسلونایی ها در رختکن، پس از پیروزی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • سرمربی پرسپولیس پس از شکست پیکان چه گفت؟
  • آمار نگران کننده پلیس راهور از کشته‌های تصادفات
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • آمار نگران کننده از ترک تحصیل دانش‌آموزان به علت فقر
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!
  • برد خارج خانه رئال با درخشش وینیسیوس
  • هنوز طرح نوروزی شروع نشده آمار فوتی های تصادفات نگران کننده است
  • آمار تلفات جاده‌ای در ایران نگران‌کننده است
  • کریستیانو رونالدو النصر را از بحران خارج کرد