Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:45:48 GMT

سوداگر مرگ با هفت کیلوگرم حشیش در بهبهان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۷۷۹۲

سوداگر مرگ با هفت کیلوگرم حشیش در بهبهان دستگیر شد

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی بهبهان گفت: یک سوداگر مرگ با هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان دستگیر شد .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی عصر جمعه در این خصوص اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خیرآباد با اقدامات اطلاعاتی یک عامل توزیع مواد مخدر که قصد داشت از طریق اتوبوس بین شهری و تحت عنوان مسافر اقدام به جابجایی موادمخدر کند، را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی دقیق از وسایل شخصی متهم مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، تاکید کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد افیونی و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله می کند.
همچنین پیش از این فرمانده انتظامی خوزستان در 24 مرداد سال جاری از کشف80 کیلوگرم تریاک و 47 کیلوگرم حشیش در جاده های ارتباطی خوزستان خبر داده بود.
دادستان شهرستان شوش نیز در یکم دی ماه سال جاری از کشف 57 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در جاده ورودی این شهرستان خبر داده بود.
7152/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي بهبهان كشف حشيش خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ حسین خواجه فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در چند روز اخیر از حمل و جابه‌جایی موادمخدر توسط قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی ،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فارس نوشت: وی افزود: بر این اساس روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) با حساسیت بیشتری اقدام به پایش خودروهای عبوری نموده که به یکدستگاه کامیون باری بنز حامل بار هندوانه مشکوک که جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

خواجه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به صورت ماهرانه ای داخل ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه در این راستا دونفر متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده و امنیت شهروندان خط قرمز ماست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904128

دیگر خبرها

  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه