Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@20:35:01 GMT

آزمون بازیکن برتر هفته لیگ اروپا شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۱۱۹

آزمون بازیکن برتر هفته لیگ اروپا شد

به گزارش جهان نيوز،  سردارآزمون مهاجم ملی پوش کشورمان که در بازی مقابل فنرباغچه با 2 گل و یک پاس گل موجبات صعود زینت به یک هشتم نهایی لیگ اروپا را فراهم آورد در جمع 4 بازیکن برتر هفته لیگ اروپا از نظر یوفا قرار گرفت.

پس از نظرسنجی و تایید کمیته فنی یوفا آزمون به عنوان بازیکن برتر هفته هفته لیگ اروپا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!