Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگی سماک، سرمربی تیم زنیت سن‌ پترزبورگ به رویارویی با تیم ویارئال اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا واکنش نشان داد.

طرفداری - تیم زنیت سن‌ پترزبورگ شب گذشته (پنجشنبه) با درخشش سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی 3-1 از سد تیم فنرباحچه ترکیه گذشت تا راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا شود.

این تیم روسی در این مرحله با قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی یوفا برابر تیم ویارئال اسپانیا قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگی سماک، سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ درباره رویارویی با حریف اسپانیایی گفت:

تمام تیم‌های اسپانیایی به خوبی توپ را کنترل می‌کنند و در بازی‌های خانگی بسیار قدرتمند هستند. اسپانیا یکی از قدرتمندترین لیگ‌های دنیا را دارد و بدین‌خاطر ما منتظر 2 بازی سخت با ویارئال در لیگ اروپا خواهیم بود. باید ببینیم چه اتفاق‌های در این 2 بازی برای زنیت رخ خواهند داد. امیدار هستم ما در این 2 بازی نمایش باکیفیتی را ارائه  دهیم و باید با تمام توان و اعتماد به نفس کافی در میدان حاضر شویم.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ روز 7 مارس (16 اسفند) در بازی رفت میزبان تیم ویارئال اسپانیا است و بازی برگشت نیز روز 14 مارس (23 اسفند) برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در این رابطه گفت:

همیشه بهتر است در بازی نخست میهمان باشید زیرا می‌توانید نقشه بازی را برای بازی برگشت تغییر دهید و نیازهای خود را درک کنید. به هر حال 2 بازی پیش‌رو داریم و بنابراین با این واقعیت از زمین خودمان باید شروع کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و کادیز در هفته سی و چهارم لالیگا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. «براهیم دیاز»، «جود بلینگهام» و «خوسلو» زنندگان ۳ گل رئال در این بازی بودند تا کهکشانی‌ها با ۸۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم خیرونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در صورت امتیاز از دست دادن بارسلونا، رئال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا این فصل را به دست می‌آورد که همین اتفاق افتاد و شاگردان «ژاوی» با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردند تا ۷۳ امتیازی باقی بمانند و خیرونا با یک امتیاز بیشتر به رده دوم جدول رسید و با توجه به ۴ هفته تا پایان مسابقات، اختلاف ۱۳ امتیازی در صدر جدول به وجود آمد و رئال مادرید قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد تا به سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا دست یابد.

کد خبر 6096701

دیگر خبرها

  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار