Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: عوامل فوریت های پلیسی 110 همدان با حضور به موقع 2 جوان را از چنگال گرگ ها نجات دادند.

سرهنگ جمشید باقری اظهار داشت: ساعت 2 بامداد امروز 2 جوان در تماس با فوریت های پلیسی 110 خبر از گم کردن مسیر در منطقه تاریک دره شهر همدان دادند.

وی اضافه کرد: عوامل فوریت های پلیسی در محل حضور یافته و در یک کار تیمی دقیق و تماس با این افراد محل آنها را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: چند قلاده گرگ که در حوالی این 2 جوان در حال پرسه زدن و قصد حمله به آنها را داشتند با حضور به موقع پلیس و استفاده این 2 جوان از لوازم و تجهیزات کوهنوردی، از محل دور شدند.

سرهنگ باقری با یادآوری اینکه تیم امداد و نجات هلال احمر نیز همراه با ماموران انتظامی در محل حضور یافتند گفت: این 2 جوان حدود 35 تا 40 ساله پس از یک و نیم ساعت عملیات حوالی ساعت سه و نیم بامداد در سلامت کامل تحویل خانواده های خود شدند.

وی توضیح داد: این 2 جوان که مسیر تاریک دره را برای کوهنوردی انتخاب کرده بودند، به علت تاریکی هوا و نداشتن مهارت راه را گم کرده و با پیمودن مسیر اشتباه در دام گرگ های درنده گرفتار شده بودند که با حضور به موقع پلیس نجات یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان نجات گرگ همدان فرشته نجات عکس فیلم مرد دختر دستگیری شوم تلگرام دستگیر تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)