Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در شبی که دو گل هم به ثمر رساند و با تصمیم VAR مردود اعلام شد، باز هم توانست حریفش را قاطعانه شکست دهد و همچنان پیام مهمی به نراتزوری ارسال کند. اکنون روسونری به فکر رتبه سوم است. نکته مهم ثبت کلین شیت دیگر برای شاگردان گتوزو و دوناروما بود. اکنون میلان با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر، یک امتیاز با رتبه سوم فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری- در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و امپولی به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: جمعه ۰۳ اسفند  1397 (22 فوریه 2019)

زمان برگزاری: ۲۳:۰۰ به وقت ایران

محل برگزاری: سن سیرو

تورنمنت: هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا

داور بازی: پیرو جاکوملی

گلزنان و دقایق: کریستوف پیونتک (49)، فرانک کسیه (51)، سامو کاستیخو (67)

ترکیب تیم ها

گزارش بازی

بازی آغاز می شود. میلان هجومی بازی را شروع کرده و قصد گلزنی در همین دقایق ابتدایی را دارد. فرصتی خوب برای پیونتک که داور بازی اعلام آفساید می کند. میلان مزد بازی خوبش را گرفت و پاکتا گلزنی می کند. ظاهرا وار باید تصمیم گیری کند و بله؛ آقای جاکوملی پس بررسی صحنه به درستی گلی که روسونری به ثمر رساند را مردود اعلام می کند. صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه امپولی که به نظر پیونتک باید اعلام ضربه پنالتی می شد اما آقای جاکوملی نظر دیگری داشت و بازی ادامه یافت. 

شوت عالی کاستیخو را دراگوفسکی مهار می کند تا مانع فروپاشی دروازه اش شود. امپولی تا بدین جا خوش شانس بوده که دروازه اش باز نشده است. در یک حمله امپولی می خواست خطرناک ظاهر شود که رومانیولی به سادگی حمله زهردار آن ها را خنثی کرد. شوت فرانک کسیه از گوشه دروازه به بیرون رفت. در اوایل نیمه اول بازی پرتنش شد و به نظر اوضاع از کنترل داور بازی خارج شده که نیمه اول به اتمام می رسد.

در آغاز نیمه دوم پیونتک خیلی زود گلزنی می کند تا روسونری پیش بیفتد. نیمه دومی طوفانی برای روسونری و حملات خطرناک میلان ادامه دارد. لوکاس بیلیا آماده ورود به زمین می شود. در همین حین میلان دوباره به گل می رسد. کونتی در اولین شروع خود از ابتدای بازی، پاس گل می دهد. بازی در نیمه دوم برای دیاولو (شیطان) عالی دنبال شده است. بورینی هم به جای پاکتا وارد زمین شد. فابیو بورینی هم گلزنی می کند! اما گل مردود اعلام شد. کوترونه از زمانی که به بازی آمده، نشان داده به چه علت پیونتک فیکس است و او خیر. او می توانست در صحنه بورینی کمی عاقلانه تر عمل و یک موقعیت عالی را به گل تبدیل کند. کوترونه همچنان به بازی بد خود ادامه می دهد. چهار دقیقه وقت اضافه. بازی به اتمام می رسد تا روسونری با پیروزی، فشار را بر روی رقبای خود بیشتر کند.

شرح گل ها

میلان 1-0 امپولی | کریستوف پیونتک: ارسال زمینی چالهان اوعلو از سمت راست به پیونتک می رسد تا در نهایت آرامش تفنگدار لهستانی، دروازه را باز کند.

میلان 2-0 امپولی | فرانک کسیه: روی پاس کاستیخو، فرانک کسیه با دروازه بان تک به تک می شود تا با ضربه ای چیپ، نتیجه را 2-0 کند.

میلان 3-0 امپولی | سامو کاستیخو: کونتی بر روی ارسال کوتاه از گوشه زمین، کاستیخو را در تیر اول صاحب توپ می کند تا این بازیکن با زیرکی توپ را از گوشه وارد دروازه کند.

خلاصه بازی  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد