Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جالوروسی به مسائل حاشیه ای اهمیت نمی دهد و فقط روی کارش تمرکز کرده است.

طرفداری- در آستانه بازی با فروزینونه در هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، اوزه بیو دی فرانچسکو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از Football-Italia؛ دی فرانچسکو گفت:

مقابل بولونیا دیدیم نمی توان تیم هایی که در خطر سقوط هستند را پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توانیم این بازی را آسان در نظر بگیریم؛ یک دیدار مهم در انتظار ماست. فروزینونه در خانه مقابل لاتزیو عملکرد خوبی داشت و در برد 1-0 مقابل سمپدوریا هم نشان دادند که چه کاری از دستشان برمی آید.

از بین فلورنتزی، مانولاس، فازیو و زانیولو، حداقل یکی بازی می کند و بقیه استراحت خواهند کرد. (با توجه به 4 کارته بودن و خطر محرومیت آنها برای بازی با لاتزیو) البته همیشه گفته ام که باید به بازی بعدی نگاه کرد و کاری به بازی های آینده نداشت.

ده روسی مقابل فروزینونه کاپیتان ما خواهد بود و از ابتدا به میدان می رود. احتمالا با آرایش 3-5-2 به میدان می رویم تا بتوانیم با سیستم فروزینونه مقابله کنیم. پاستوره از اینکه بازی نمی کند خوشحال نیست اما به خوبی مشغول تمرین کردن است. هر کاری می کند تا به فرم ایده آلش برسد. پروتی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و می تواند به میدان برود. از بین پروتی، کلایورت و الشعراوی، مهره های هجومی خود در کنار ژکو را انتخاب می کنیم.

زانیولو با توجه به سنش اخیرا زیاد بازی کرده است و نمی توانیم در هر بازی، بهترین عملکرد را از او انتظار داشته باشیم. زانیولو کمی بیش از حد نترس بازی می کند و برای همین زیاد کارت زرد می گیرد. البته داوران هم به خوبی از او در مقابل حریفان محافظت نمی کنند. در برخی موارد دیدیم که داوران می توانستند به نفع او سوت بزنند. زانیولو نیاز به استراحت دارد و احتمالا از روی نیمکت بازی با فروزینونه را آغاز خواهد کرد.

اخبار مربوط به مذاکره رم با ساری؟ این صحبت ها فقط باعث بی ثباتی و حواس پرتی تیم می شود. بحث کردن در این مورد بی معنی است. اینکه فرانکو بالدینی با چه کسی در مورد رم صحبت کرده اصلا اهمیتی ندارد. من فقط در برابر مونچی مسئول هستم و حالا همه تمرکزم روی بازی با فروزینونه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

به گزارش "ورزش سه"، با در نظر گرفتن مصدومیت امید عالیشاه و غیبت او در بازی جام حذفی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اوسمار ویرا باید به دنبال بهترین گزینه جانشینی برای کاپیتان تاثیرگذار و آماده تیمش باشد.

در سیستم مدنظر اوسمار در تمام بازی‌های گذشته عالیشاه به عنوان بازیکن آزاد پشت سر مهاجم نوک وارد میدان می‌شد و در این پست خیلی خوب جا افتاده بود، اما با توجه به غیبتش در بازی با ایرالکو ترکیب سرخ‌ها حداقل یک تغییر نسبت به بازی قبلی‌شان در آبادان خواهد داشت.

در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که احتمال استفاده از وحید امیری کاپیتان دوم تیم و بازیکن باتجربه‌ای که در پست‌های مختلف کارایی بالایی دارد آنقدر هست که بازی کردن گزینه‌ای دیگر در ترکیب اصلی محتمل نباشد، اما محمد خدابنده‌لو هم می‌تواند گزینه جانشینی کاپیتان تیمش در اراک باشد.

خدابنده‌لو که در بازی‌های قبلی پرسپولیس غالبا به عنوان هافبک دفاعی مکمل به جای سروش رفیعی و کنار مسعود ریگی بازی می‌کرد در دیدار با صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در پستی که عالیشاه به میدان می‌رود بازی کرد و شاید اوسمار در آن چند دقیقه از این بازیکن به عنوان هافبک آزاد یا بازیکن پست 10 استفاده کرده تا شرایطش را برای دیدار در اراک بسنجد.

به همین خاطر و با در نظر گرفتن این تست چند دقیقه‌ای احتمال فیکس شدن خدابنده‌لو در اراک به عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم وجود دارد. هافبک 24 ساله پرسپولیس در تیم‌های قبلی خود مس رفسنجان، ذوب آهن و پیکان غالبا در این پست به میدان رفته و با توجه به تکنیک بالا و قدرت گلزنی‌اش شاید در این پست برای تیمش تاثیرگذارتر باشد و نمایشش بیشتر به چشم بیاید و در صورتی که به میدان برود خطرناک‌ترین ورژن خود در لباس پرسپولیس را ارائه خواهد کرد.

چنانچه عصر جمعه خدابنده‌لو در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، هر چهار خرید زمستانی سرخ‌ها که در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر در اراک حضور نداشتند در ترکیب اصلی سرخ‌ها خواهند بود و اوسمار می‌تواند با این چهار شگفت انگیز خود هم آن شکست را جبران کرده هم اینکه تیمش را به جمع هشت تیم برتر نهایی جام حذفی برساند.

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس