Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله محمد مومن از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال فقیه مجاهد و گرانقدر حضرت آیت الله مومن قمی قدس سره الشریف حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم را درسوگ سنگین نشاند ، این فقیه بزرگ از عالمان بزرگی بود که قله های بلند فقاهت را درنوردیده و در عرصه سیاست و جهاد و انقلاب از پیشگامان و راهنمایان بشمار می آمد و آن فقید سعید یار فداکار امام خمینی قدس سره الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی و درمسیر خدمت به اسلام و انقلاب و ملت شریف ایران و بویژه قم و حوزه علمیه قم سرآمد بود ، کرسی تدریس آن عزیز سفر کرده شاگردان برجسته ای را به حوزه های علمیه تحویل و حضور مجاهدانه ایشان در سنگرهای نظام و انقلاب ودر شورای نگهبان و خبرگان رهبری  و شورای عالی ومدیریت حوزه های علمیه همه برگ های درخشان در کارنامه تابناک ایشان است و فقدان این سرمایه عظیم  مصیبتی بزرگ است، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزهای علمیه و ملت شریف ایران و مردم عزیز قم و بویژه به اخوی گرامی و خانواده محترم و آقازادگان بزرگوار آن فقید سعید، علو درجات آن مرحوم را مسالت می نمایم  و روز شنبه چهارم اسفند  ماه ۹۷ حوزه مبارکه قم تعطیل اعلام می شود و همه حوزویان را به شرکت در مراسم تشییع و ختم و حوزه های سراسر کشور را به نکوداشت مقام آن مرحوم فرا می خوانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاش سعیدا و مات سعیدا

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند