Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:29:01 GMT

داور پیشکسوت فوتبال یزد تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۹۲۸۹

داور پیشکسوت فوتبال یزد تجلیل شد

یزد - ایرنا - سید حسن حسینی از داوران پیشکسوت فوتبال یزد جمعه شب با حضور رئیس و تعدادی از اعضای هیات فوتبال این استان تجلیل شد.

حسینی از فرهنگیان پیشکسوتی است که سال ها به عنوان بازیکن، داور و رئیس کمیته داوران در خدمت فوتبال بود.
به گزارش ایرنا، در این آئین که در منزل حسینی برگزار شد رئیس هیات فوتبال یزد گفت: تجلیل از پیشکسوتان این رشته به خصوص داوران وظیفه ای است که باید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته عبدالرضا دستا، پیشرفت فوتبال در گرو بهره گیری از تجریه و تکریم پیشکسوتان است که زندگی خود را وقف تعالی این رشته برای رسیدن به قله های موفقیت کرده اند.
رئیس هیات فوتبال یزد به وضعیت این رشته اشاره کرد و بیان داشت: سالانه 25 هزار نفر در مسابقات فوتبال لیگ در رده های مختلف سنی استان حضور دارند و به صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می کنند.
دستا گفت: مسابقات فوتبال لیگ با شرکت افزون بر 100 تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات طبق مقررات فدراسیون و آئین نامه هیات فوتبال به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود و در پایان تیم های قهرمان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری صعود می کنند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی در کنار امور فنی افزود: کمیته فرهنگی هیات با همکاری باشگاه ها و کمیته های زیر پوشش در طول سال برنامه های مختلفی را بر حسب نیاز انجام می دهد.
دستا خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان، استعدادیابی و ساماندهی مدرسه فوتبال و فوتسال در استان با عضویت حدود هزار و 500 انجام شد.
200 داور فوتبال در یزد فعالیت دارند که از این تعداد 30 نفر در قضاوت لیگ های کشوری با فدراسیون همکاری می کنند.
هم اکنون 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در مسابقات کشوری حضور دارند.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش داور فوتبال تجليل پيشكسوت يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند