Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری رخ: مطابق پیش بینی قیمت سکه بهار آزادی توسط تیم کارشناسان اقتصادی پایگاه خبری رخ در روز گذشته کاری بازار آزاد و مقایسه آن با قیمت‌های اختتامیه بازار آزاد متوجه می‌شویم که درصد خطای پیش بینی برای سکه طرح قدیم در کمترین قیمت ۰.۱۴%- و در بیشترین قیمت ۱.۵۰% و درصد خطای پیش بینی برای سکه طرح جدید (امامی) در کمترین قیمت ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۵%- و در بیشترین قیمت ۱.۳۷% می‌باشد.

نرخ برابری یورو به دلار در ۲ اسفند ماه ۱۳۹۷ در کمترین میزان ۱.۱۳۲۶ و در بیشترین میزان ۱.۱۳۶۳ بوده است.

قیمت خرید دلار سامانه سنای بانک مرکزی در مورخ پنجشنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۷ مبلغ ۱۲۹.۲۰۰ ریال و قیمت فروش آن ۱۲۹.۷۰۰ ریال و قیمت خرید یورو ۱۵۱.۰۰۰ ریال و قیمت فروش آن ۱۵۱.۵۰۰ ریال اعلام گردید؛ بازار سنا نسبت به روز کاری خود در روز پنجشنبه به طور میانگین ۲۰۰۰ ریال افزایش در قیمت یورو داشته است ولیکن قیمت دلار بدون تغییر مانده است…

یک رسانه وابسته به نومحافظه‌کاران آمریکایی ادعا کرده برخی از اعضای دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای اطمینان از پابرجاماندن برجام، وارد گفتگو‌هایی محرمانه با کشور‌های اروپایی شده‌اند.(snn(

پایگاه «واشنگتن‌فری‌بیکن» که همانند نومحافظه‌کاران آمریکایی از فشار حداکثری علیه ایران حمایت می‌کند روز پنجشنبه به نقل از منابع آگاه مدعی شده برخی مقام‌های دولت ترامپ سیاست‌هایی دنبال می‌کنند که هدف آن‌ها حفظ بخش‌های زیادی از توافق هسته‌ای ایران است.(فارس)

یک منبع دیپلماتیک نیز روز پنجشنبه گفت که یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در دیدار با مقامات دولت کره‌جنوبی و ژاپن با آن‌ها درباره کاهش واردات نفت از ایران گفتگو کرده است. (ایسنا)

به نقل از رویترز، آمریکا و چین ۶ تفاهم‌نامه درباره مسائل ساختاری اصلی در مسیر کاهش خصومت تجاری خود امضا کردند. تفاهم‌نامه‌های امضا شده میان آمریکا و چین شامل مالکیت معنوی، خدمات، انتقال فناوری، ارز و موانع غیرتعرفه‌ای است. مذاکره کنندگان آمریکا و چین همچنین در حال بررسی فهرستی شامل ده اقدام برای پرداختن به موضوع عدم توازن تجاری میان دو کشور هستند.(باشگاه خبرنگاران)

جمع بندی تحلیل هفته:

اصلاً تمایلی به پیش بینی افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد نداریم. لیکن هیچ دلیل مثبتی در جهت مثبت شدن تراز تجاری و افزایش ارزش پول ملی در وقایع فوق مشاهده نمی‌شود.

برای چندمین مرتبه در طی روز‌های اخیر اعلام می‌داریم که افزایش تقاضا در بازار آزاد، از لحاظ علمی و عملی، عرضه را دچار مشکل خواهد نمود و اثر آن چیزی جز افزایش قیمت‌ها نخواهد بود.

امید است که این افزایش‌ها به شکلی جهشی و با سواستفاده سوداگران بازار آزاد نباشد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا بازار آزاد 4 اسفند 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خوشبینی به مذاکرات هسته‌ای بازار طلا را کاهشی کرد؟

به گزارش خبرآنلاین،قیمت طلا و سکه روز سه شنبه با روند کاهشی در تمام قطعات و وزن‌ها معامله شد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:افت اونس جهانی طلا نزدیک به پنج دلار بود و دلار با رشد ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی در روند رنجی قرار داشت.

برخی معامله‌گران روند کاهشی بازار طلا را ناشی از افت شدید معاملات در بازار طلا به دلیل اعتراض طلافروشان به سامانه جامع تجارت می‌دانند. موضوع اجرای سامانه جامع تجارت‌ در برخی شهرها نظیر مشهد به چالشی برای صنف طلافروشان تبدیل شده و سطح معاملات بازار طلا را به حداقل رسانده است.

علاوه بر آن با وجود بازار انتظاری ارز، معامله‌گران بازار طلا نیز در لاک احتیاطی فرو رفته‌اند و معتقدند اخبار مساعد سیاسی می‌تواند به بازارهای مالی آرایش نزولی دهد.

گفتنی‌ است اونس جهانی طلا روز سه‌ شنبه با روند کاهشی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با افت نزدیک به پنج دلاری روی رقم ۲۳۲۰ دلاری ایستاده است.

قیمت نقره با کاهش اونس تراز شد

اونس جهانی نقره نیز کاهش کمتر از یک دلاری دارد و روی رقم ۲۷ دلار و ۲۵ سنتی ایستاده است. هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

سکه بهار به کانال ۳۷ میلیونی برگشت

قیمت سکه امامی روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی روی رقم ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه‌ بهار با افت ۳۳۰ هزار تومانی روی رقم ۳۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی و ربع‌سکه با افت ۱۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون تومان بسته شدند. قیمت سکه گرمی روز سه شنبه روی رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ایستاد و کاهش ۱۰۰ هزار تومانی پیدا کرد.

مثقال طلا ۱۴ میلیونی شد

قیمت طلا در چهارمین روز هفته کاهش چشمگیری پیدا کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۴۵۰ هزار تومانی به کانال ۱۴ میلیون تومانی برگشت و با رقم ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۹۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۴۸ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز سه‌ شنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۴۴۶ هزار تومان، سکه بهار ۱۶۷ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۳۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۶۸ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵ هزار تومان کاهش یافت.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904033

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خوشبینی به مذاکرات هسته‌ای بازار طلا را کاهشی کرد؟
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱