Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت:سعید قاسمی با بیان اینکه سخنرانی در مشهد برای من راحت است چرا که مردم مشهد فهیم و دانا هستند، گفت: بصیرت مردم در 22 بهمن آن هم در شرایطی که می‌خواهند استخوان انقلابیون را خرد کنند، قابل تقدیر است.

بخشی از اظهارات او را می خوانید:
*همه دنیا چشم انتظار این بودند که شما مردم به انقلاب پشت پا بزنید و این کار را مبنای خیلی از رفتارها کنند، به همین جهت بعد از 22 بهمن اتفاقی رخ داد که نشان داد چرا مردم ایران باید این فشارهای سخت را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* پیروزی‌های بزرگ ما در سوریه نشان دهنده اقتدار ما به برکت خون پاک شهیدان است، اما من تأسف می‌خورم چرا جشن‌های بزرگی در کشور ما برای این پیروزی‌ها گرفته نمی‌شود.
*برخی می‌گویند فقط در یک مورد نمره ما 19.5 است و در تمام امورات 20 بوده‌ایم، اما نمی‌دانم این نمره‌ها را از کجا می‌آورند چرا که نمره‌هایی که مردم به این‌ها می‌دهند، اصلا این نیست.
* اگر به اندازه یهودی‌ها برخی غیرت داشتند، نمی‌گفتند ما انتقام نمی‌گیریم چرا که حتی رژیم اشغالگر قدس نیز بر نیروهای نظامی خود حساس است.
*با این مدلی که شروع کرده‌اند، همه اذعان دارند که فتنه98در حوزه اقتصادی رخ می‌دهد و همه اقشار را درگیر خود می‌کند که این اتفاق نیز با تدبیر و برنامه‌ریزی اتفاق می‌افتد. این مقطع هوشیاری خاصی می‌خواهد که آگاهی را ترویج دهیم و به مردم نشان دهیم که نفوذ در کجا و چه رده‌ای رخ داده است.
* در انرژی هسته‌ای حداقل 20 سال عقب افتاده‌ایم و خسارت‌های مالی بسیار دیده‌ایم اگر در این مقطع تصمیم بگیریم لیبرالیسم را برای یک بار دفن کنیم، قطعا در حوزه‌های مختلف موفق می‌شویم.
یادآور می شود سعیدقاسمی که قول داده بود چنانچه حکم اعدام  فائزه هاشمی اجرا شود وی ریش خود را خواهد تراشید،از این کار استنکاف ورزید.
در محافل سیاسی، حتی در بین اصولگرایان، وی به اظهارات بی سند و منبع شهرت دارد. برچسب ها: فائزه هاشمی ، مشهد ، سعید قاسمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: فائزه هاشمی مشهد سعید قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی‌کنند. 

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقا رضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش