Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید برای شما تصور اینکه مردمانی در کشور عزیزمان زندگی کنند که از امکانات اولیه زندگی که به‌ راحتی در دسترس همه‌ی ما هست برخودار نباشند سخت به نظر برسد.به گزارش بلاغشاید برای شما تصور اینکه مردمانی در کشور عزیزمان زندگی کنند که از امکانات اولیه زندگی که به راحتی در دسترس همه‌ی ما هست برخودار نباشند سخت به نظر برسد و در باور ما شدنی نباشد که در منزل ما سرویس بهداشتی و حمام وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این موضوع در استان ایلام واقعیت دارد، روستای گاودل از روستاهای محروم شهرستان چرداول و در بخش هلیلان واقع شده است. روستایی بین مرز ایلام و کرمانشاه با کمترین امکانات اولیه برای زندگی، روستایی که مردمان آن در منازل خود حتی سرویس بهداشتی و حمام ندارند.

شاید همه شما تصاویری از افتاحیه سرویس‌های بهداشتی در این روستا در استان ایلام را دیده باشید که دست مایه طنز رسانه‌ها نیز قرار گرفت. اما واقعاً این یک طنز نبود و بلکه یک واقعیت تلخ بود که با تلاش مسؤولین مربوطه و خیرین برای رفاه حال نسبی مردم زرلان صورت گرفت.

هلال احمر بعد از آگاهی از وضعیت محروم این روستا با کمک خیرین مبادرت به ساخت و تهیه تعداد زیادی سرویس بهداشتی و حمام در این روستا می‌کند و به اصرار ساکنان محلی افتاحیه‌ای نیز برای این اقدام صورت می‌گیرد. امید است در آینده‌ی نزدیک نام روستای گاودل را با فقر و محرومیت نشنویم و اقدامات خیرخواهانه در مناطق محروم سرتاسر کشورمان افزایش پیدا کند و روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه مناطق محروم باشیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر

روستای انارک از توابع شهرستان چوار استان ایلام است. این روستا طبیعت کوهستانی دارد و اغلب در طول سال با بارش‌های برف و باران همراه است. این بارش‌ها موجب گشته در فصل بهار و تابستان از طبیعت سرسبزی برخوردار شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم طبیعت بهاری این روستا را به نمایش درآورد.

منبع: شهروند خبرنگار - ایلام

بیشتر بخوانید:

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!