Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:معتقدم که شاخصه مهم یک مسئول انقلابی این است که اقتصاد مقاومتی را در مسائل اقتصادی روش مهم خود قرار دهد و سعی کند در بسیاری از زمینه های که استعداد و شکوفایی آنها در کشور ایران وجود دارد مملکت خود را به خودکفایی برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری دارای دو جنبه ظاهری و محتوایی است، گفت: جنبه ظاهری این بیانیه مشتمل بر آرایه های ادبی است و فصاحت و بلاغت زبان فارسی در آن به خوبی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متن بیانیه گام دوم رهبری علاوه بر اینکه مخاطب را خسته نمی کند؛ بلکه فرد هر مقدار که عبارات و واژگان را می شنوند؛آماده شنیدن عبارات بعدی می شود و این مسئله حسن خوبی برای این بیانیه است که آدمی وقتی نوشته را می خواند خسته نمی شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از نظر معنی و محتویی در این بیانیه به مسائل معنوی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین مسائل مربوط به حکومت و قوای سه گانه کشور که مربوط به چله گذشته انقلاب است به خوبی تجلی پیدا کرده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه انقلاب اسلامی ایران را مطابق با فطرت بشریت دانسته اند و بیان کرده اند که مردم ایران از انقلاب خود هرگز پشیمان نخواهند شد و اگر هم احیانا شکایتی دارند و داشته اند مربوط به این است که برخی از مسئولان به آرمان های انقلاب عمل نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار افزود: پس اگر در برخی از مواقع نارضایتی وجود دارد به آن دلیل نیست که انقلاب در آرمان خود به خطا رفته است؛ بلکه به این دلیل است که برخی از مسئولان راه خود را از آرمان ها کج کرده اند و به بیراه رفته اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال های گذشته رویکرد مسئولین انقلابی بوده است یا خیر، ابراز کرد: بسیاری از مسئولین رویکرد انقلابی داشته اند به دلیل این که بسیاری از توفیقاتی که در بیانیه رهبری آمده است به مدیریت همین مسئولین با رویکرد انقلابی بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: اما در عین حال نمی توان نادیده گرفت که در بین مسئولین افرادی هم بوده اند که متأسفانه آنگونه که شایسته انقلاب اسلامی و آرمان هایش بوده است گام بر نداشته اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک مسئول انقلابی باید به استقلال کشور فکر کند، تصریح کرد: معتقدم که شاخصه مهم یک مسئول انقلابی این است که اقتصاد مقاومتی را در مسائل اقتصادی روش مهم خود قرار دهد و سعی کند در بسیاری از زمینه های که استعداد و شکوفایی آنها در کشور ایران وجود دارد مملکت خود را به خودکفایی برساند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار گفت: البته اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که در اطراف خود دیواری کشیده و از دنیا خارج بی خبر باشیم؛ بلکه به این معنا است که که قبل از آنکه به داشته های بیگانگان توجه کنیم به داشته ها، استعدادها و سرمایه های خود توجه کنیم و آنها را از بالقوه بودن به منحصه ظهور برسانیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری جوانان و نسل آینده را مورد خطاب قرار داده اند، خاطر نشان کرد: معظم له بیان کرده اند که جوانان با  قلب های پاک و زلال و بی آلایش باید خود را برای سربازی در رکاب ولایت عظما حضرت ولی عصر عج آماده کنند و برای رسیدن به این آرمان بزرگ و هدف غایی خلقت از هیچ کوشش معنوی، مادی، اقتصادی، نرم افزاری و سخت افزازی غافل نشوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت: ۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد است 
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد