Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  به همکاری خوب دستگاه‌های عضو ستاد احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» ۱۵ اسفند ماه سال جاری در مدارس ۱۶ اسفند پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و ۱۷ اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود؛ که برای جشن نیکوکاری امسال هزار و ۶۷۸ پایگاه در سطح استان ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری به تهیه ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس استان اشاره کرد و گفت: این پاکت‌ها از ابتدای اسفند ماه سال جاری از طریق ادارات آموزش وپرورش در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت:مرحله اول جشن نیکوکاری از دی ماه سالجاری آغاز شده و تاکنون ۴ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی که غالبا بصورت کالایی می‌باشد جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۲۷۹ درصد رشد داشته است. و ۲ هزارو ۱۷۷ نفر اعم از نیرو‌های امدادی، انجمن اولیاء، بسیج امداد گران، نیرو‌های افتخاری اعم از فرهنگی، امدادیاران دانش آموزدر برگزاری جشن نیکوکاری همکاری می‌نمایند.
صفری با اشاره به اینکه در برنامه توسعه ششم بایستی ۸۰ درصد مشارکت‌های مردمی از طریق شیوه‌های نوین و سامانه‌های الکترونیکی انجام شود افزود: خیران، نیکوکاران وهم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی از قبیل: ≠۰۲۴*۸۸۷۷*ویا تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و اپلکیشن‌های سنا، بله، سکه و یا سایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی emdad.ir واریز نمایند
انتهای پیام/ن   جشن نیکوکاری در استان زنجان    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند