Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی، درگذشت آیت‌الله مؤمن را به مردم قم، حوزه‌های علمیه و مردم شریف قم تسلیت گفت و اظهار داشت: وی از یاران باوفای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بودند که در مسیر ۴۰ ساله انقلاب، با همت بلند، از کیان انقلاب اسلامی حمایت نمودند و در تمام دورانی که در شورای محترم نگهبان حضور داشتند، با دقت فراوان، به مسئولیت خود عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه علمیه قم نیز وی به تربیت شاگردان زیادی اهتمام داشتند و یکی از ارکان استوار حوزه علمیه قم محسوب می‌شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رحلت این بزرگ مرد و فقیه جلیل‌القدر، ضایعه‌ عظیمی برای حوزه علمیه قم و و ملت عزیز ایران است. از خداوند متعال علو درجات برای آن فقیهِ فقید طلب می‌کنیم و به خانواده محترم ایشان و شاگردانشان، حوزه‌های علمیه و مردم شریف قم، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

156 / 156 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آیت الله مومن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آیت الله مومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد