Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد بطحایی روز شنبه در بدو ورود به ایلام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این صندوق در سال مالی که پشت سر گذاشت نسبت به سال مالی قبل ارزش افزوده مناسبی داشت.
وی با بیان اینکه مجمع این صندوق هفته گذشته برگزار شد، افزود: به دلیل طولانی بودن مباحث بررسی موارد مطرح شده به جلسه آتی مجمع موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: گزارش های حسابرسی و تراز مالی ارائه شده بیانگر موفقیت مناسب این صندوق از شرکت های تابعه آن است که امیدواریم این روند در سالهای آینده تداوم داشته باشد.
بطحایی وضعیت آموزشی استان در دیدار با مسوولان، دیدار با فرهنگیان، بازدید از مدارس و افتتاح طرحهای آموزشی را از جمله برنامه های سفر دو روزه اش به این استان برشمرد.
7171/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 وزیر آموزش و پرورش سال بهره صندوق فرهنگیان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در همایش فرهنگیان این شهرستان با اشاره به ساخت ۴ واحد آموزشی در این شهرستان گفت: این واحد‌های آموزشی با اعتبارات دولتی و مشارکت خیران در شهر صومعه سرا، تولم شهر ، گوراب زرمیخ و روستای تنیان سخته می‌شود.
سید کاظم دلخوش افزود: در سال تحصیلی جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز طرح‌های ورزشی و بهداشتی، ایمن سازی سالن‌های ورزشی، خرید وسایل ورزشی و بهداشتی هزینه شده است.
وی همچنین از پیگیری و تلاش نمایندگان مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان ، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان خبرداد.

دیگر خبرها

  • اولویت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در سال جهش تولید اعلام شد
  • صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود
  • ورود بی سابقه سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • وعده اژه ای برای حل مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد (پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • حجم ذخیره آب مخازن سد‌های کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • حجم ذخیره آب مخازن سدهای کردستان به ۷۲ درصد رسید