Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مرحله ۵۵ بازیکن زیر نظر پورموسوی و کادرفنی مورد ارزیابی فنی قرار گرفتند و عصر دیروز آخرین مرحله تمرینی را برگزار کردند.

نماینده مردم شهر شوش در مجلس شورای اسلامی نوری، رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهر شوش، رشید هدایت خواه میز در پایان تمرین حضور پیدا کردند و به کادر فنی تیم ملی جوانان خسته نباشید گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه های تختی شوش و نیشکر هفت تپه محل برگزاری این دوره از انتخابی تیم ملی جوانان می باشد.

گروه دوم از امروز ۴ اسفند در هتل اپادانا شوش آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی کادر فنی تیم ملی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر