Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی این ضایعه را به حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر حکیم و گرانقدر (دام ظله) و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پی ارتحال مرحوم آیت الله مومن قمی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی این ضایعه را به حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر حکیم و گرانقدر (دام ظله) و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن بیانیه دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی آمده است: «ارتحال ملکوتی فقیه نزیه و عالم پاک سرشت حضرت آیت الله محمد مومن قمی موجب تاثر و تالم همه علاقمندان به نظام اسلامی شد.
آن مرحوم از شاگردان و تربیت شدگان مکتب درسی امام خمینی (ره) بود و در دوران مبارزه علیه نظام ستمشاهی جزء پیشگامان و چهره‌های مطرح بود.
نام و امضای مرحوم آیت الله مومن قمی از همان سال ۱۳۴۲ و ابتدای نهضت اسلامی در پای همه اعلامیه‌های صادره از جانب علمای مبارز و حامی حضرت امام خمینی (ره) مشاهده می‌شود.
تلاش علمی مرحوم آیت الله مومن قمی در دفاع از مبانی نظری ولایت فقیه _. به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی_ که در کتاب گرانسنگ (کلمات السدیده فی مسائل الجدیده) منعکس شده است نشان دهنده مقام علمی مرحوم آیت الله مومن قمی است.
عضویت در نهاد مهم شورای نگهبان، نمایندگی مجلس خبرگان و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار تدریس و تحقیق مستمر علمی گوشه‌ای دیگر از ابعاد شخصیت این عالم بزرگوار است.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله مومن قمی؛ این مصیبت و ضایعه را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، نائب برحق ایشان رهبر حکیم و گرانقدر حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و علمای اعلام و مراجع عظام و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آیت الله مومن پیام تسلیت شورای عالی انقلاب فرهنگی عضو فقهای شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری